Cartier Santos WSSA0047

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Merk en model:Cartier Santos WSSA0047
Diameter:39,8
Leeftijd:10/22
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):7/23 (ongedragen)
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete Nederlandse set
Verzendkosten of afgehaald:in overleg
Conditie (krassen, werking etc): 100% geen 10x gedragen
Soort uurwerk en kaliber: mechanisch Manufacture-uurwerk met automatische opwinding, kaliber 1847 MC.
Vraagprijs:7250€ (list 8800€ maar discontinued)

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Santos de Cartier-horloge, grote uitvoering. (Tussen medium en XL)

Stalen kast, PVD-bezel, stalen kroon bezet met een gefacetteerde blauwe synthetische spinel, grijze gekerfde wijzerplaat, stalen zwaardvormige wijzers met lichtgevend materiaal dat ook weerkeert op de wijzers, saffierkristal.
Stalen band met ‘SmartLink’-aanpassingssysteem.
Tweede band van blauw rubber, met verwisselbare stalen vouwsluiting.
Beide banden zijn voorzien van het ‘QuickSwitch’-verwisselsysteem.
Kastbreedte: 39,8 mm, dikte: 9,38 mm.
Waterbestendig tot 10 bar (ongeveer 100 meter).

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).







23 likes

Een Santos zonder krassende bezel :ok_hand:
Discontinued en heel kort in productie geweest

3 likes

6 likes

niet te ruil

Ik ben de voorstellen waar mensen tot zelfs voor boven list willen inruilen beu.
En zo’n voorstel kan ik ook niet meteen concreet in de eerste PB, daar moeten eerst meerdere berichten voor heen en weer. Geen zin meer in.

5 likes