Cartier Santos

Let op!
Voordat je hier een bericht plaatst is het goed om te weten dat:

  • het niet is toegestaan om hier een horloge aan te bieden voor verkoop;
  • je account wordt verwijderd als je toch probeert om een horloge aan te bieden voor verkoop;
  • goede foto’s essentieel zijn als je een vraag hebt over de oorsprong of originaliteit;
  • niet iedereen die reageert of antwoord geeft, ook daadwerkelijk verstand heeft van jouw horloge.
    Als je het bovenstaande hebt gelezen, haal het dan weg en plaats je bericht!
1 like

Hey ik heb een vraag ik kan dit horloge kopen, maar heb er niet veel verstand van. Denken jullie dat hij echt is?

Hoe gooi ik hier überhaupt foto’s in haha sorry. Lees normaal alleen…

Bedankt voor de info :+1:t2:

2 likes

2 likes

Thanks

1 like

Horloge klopt wel maar is flink gedragen en de dames Santos Galbee.

Band heeft schade op aanzet schakel die vervormd is:

Ook is de wijzerplaat erg verkleurd.

En waarom is het klepje los van de vouwsluiting? Is een duur slijtagepunt want de pushpin is niet doorlopend en vouwdeel en klep moeten dan ook vervangen worden

3 likes

Dank voor je bericht! Zoals ik het zie is hij 32mm toch? Enig idee wat dat ongeveer gaat kosten? Ik kan hem voor heel goedkoop kopen, vandaar. afbeelding|375x500

32mm inclusief kroon? Dit model is heel klein, het is een dameshorloge zoals al eerder is gezegd. Wil je een herenhorloge kopen dan moet je kijken 187901

Kijk eens ó Chrono wat ze daar kosten en bedenk je dan dat dit exemplaar behoorlijk afgekloven is.

Een aankoop adviesprijs ga ik niet noemen, kijk zelf wat je ervoor over hebt.
Is echt een dames horloge en daarom dit duidelijk benoemd samen met de zichtbare schade.