Cartier tank dames, echt?

Hierbij een Cartier tank overgenomen, echter… er staat niks op de achterplaat. Is dat gebruikelijk?

Moet hem nog laten openmaken maar benieuwd naar jullie mening/constatering.

1 like

Materiaal is wel erg slecht

1 like

De foto’s ook. :no_good_man:

2 likes

Vorige keer een fake vacheron… nu een fake tank?

Gezien de vage foto’s… slechte kast… geen gravering… rare kroon … kan ik me niet voorstellen dat ie echt is.

Maar ben benieuwd.

2 likes

Ik tref het niet!!

Je moet niet op mijn mening afgaan hoor. Ik weet het niet 100% zeker.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat ie echt is.

Met wat voor budget gaat u op pad? :upside_down_face:

Kroon lijkt wel OK hoor.

Achterzijde lijkt wel tekst/inscripties nodig te hebben.

1 like

Das een heel ander ding he. Sluit ook niet echt lekker aan op de kast.
En je voorbeeld is geen must.

image

Misschien dat deze informatie helpt?

Misschien dat je (steevast) een verkeerde volgorde aanhoud.

5 likes

Heb hem niet gekocht naar aanleiding van jullie meningen. Budget is meestal €100 - €400 voor een beschadigd uurwerk om voor de hobby reparatiewerkzaamheden te verrichten. Daarnaast leuk om te hebben en te verhandelen!

Ah, ja dan snap ik Vacheron Constantin en Cartier.

4 likes

De foto’s zijn niet heel duidelijk, maar het zou gezien de dial een “le must” kunnen zijn… (Snel voorbeeld in foto)

De kwaliteit en dus prijs hiervan is flink lager dan bij de “gewone” Cartier lijn en zou de lage prijs en slechte staat kunnen verklaren. Heb er nooit een gehad, maar een beetje zoekwerk leert me dat het best een afrader is om voor deze te gaan.

Je hebt 'm overgenomen, maar moet 'm nog laten open maken… Daarnaast doe je 't om reparatiewerkzaamheden te verrichten, voor de hobby zeg maar.
Bij reparatiewerkzaamheden moet sowieso de kast/deksel open/los denk ik, dus ben benieuwd hoe dat in z’n werk gaat.

3 likes

Hmmmm…

2 likes

4 likes

Kritisch oog. Maar wat betreft inhoudelijk zaken…
Horloge is overgenomen maar nog niet in bezit. Na output vanuit fora overname gecanceld.

1 like

Aha, zo. Duidelijk, dank je voor de uitleg.