Cartier Tank Must XL WSTA0040

TE KOOP

Deze prachtig Tank mag mijn collectie verlaten, omdat ik een ander horloge op het oog heb. Geen ruil dus, tenzij het een JLC reverso duoface is.

Deze Tank heeft een mooi formaat en speelt echt fantastisch met het licht door de guilloche wijzerplaat. Daardoor heb ik hem altijd net wat sprekender gevonden dan de standaard zilveren plaat. Ook de mooie blauwe secondewijzer en datum vind ik van toegevoegde waarde.

Horloge is in uitstekende staat met verlengde garantie (september 2029). Hij is dit jaar nog door de horlogemaker bij Cartier Amsterdam kosteloos nagekeken en alles was piekfijn in orde. :ok_hand:

Foto’s spreken verder voor zich!

Merk en model: Cartier Tank Must XL
Diameter: 31x41mm
Leeftijd: november 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):juni 2022
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: alles compleet inclusief omdoos
Verzendkosten of afgehaald: kan allebei maar voorkeur voor afhalen. Verzending voor rekening en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): goede staat, geen butsen of krassen, wel wat lichtje haarlijntjes op de gepolijste delen.
Soort uurwerk en kaliber: 1847 MC
Vraagprijs: € 3.850

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

16 likes

Up