Cartier tank Origineel of niet

Ik vind het echt heel tof dat je dit doet, en hier de moeite voor neemt. Ik zit al bijna 20 jaar op allerhande fora, waarbij ik op het forum waar ik het meest actief was ruim 55.000(!) post heb. Maar heb nog nooit iemand gezien die het forum illustreert op zo’n manier. Keep going!

Misschien wel leuk om een keer een topic te openen met hoe je je tekeningen maakt, wat je motivatie is etc. Denk dat het wel leuk is voor de mensen hier om dat te lezen!

5 likes

Dank!

Er is al wel een soort topic:
https://www.horlogeforum.nl/t/i-have-been-jurked/201347/317

De meningen zijn verdeeld of het hier op een horlogeforum thuis hoort. Ben iig blij dat het HF café nu reeds 14 weken in algemeen is blijven staan.

4 likes

Ik vind het echt geweldig hoe snel en gevat je een cartoon maakt op opmerkingen. Zo zie je hoe creatief je bent.
Ik zie in mijn verbeelding ook vaak grappige dingen bij zulke dingen maar kan zo iets totaal niet uitbeelden :laughing:

1 like

Dank!

Soms heel frustrerend… heb ik weer een leuk idee. Shit… moet ik werken!! Dus helaas kan ik heel vaak niet op de actualiteit in gaan. :rage:

1 like

Kan ik mij goed voorstellen. Hadden vroeger in de kroeg ook een tekenaar, had altijd een notitie boekje, pen en potlood bij. Als hij binnenkwam zette de baas standaard een stapel viltjes op de bar.
Volgens collega’s van hem konden ze als hij aan de telefoon met klanten bezig was regelmatig volgen waarover het gesprek ging als ze even over zijn schouder gluurden naar zijn A3 bureau notitieblok :joy:

2 likes

:joy: