Cartier tank Origineel of niet

Ik heb dit horloge gekregen van de oma van mijn vriend maar vraag me af of hij origineel is of niet ?!

Helaas, geen echte. Er is nog nooit een Cartier Tank gemaakt waar daadwerkelijk het woord “Tank” op staat.

4 likes

Mag de foto weer terug?

1 like

Ik heb 'm nog gezien, en ik vertrouw Geert met Cartiers. Ik ben geen expert hierin, maar wist het desondanks meteen ook zeker - nep.

Wtf oma!!:rofl:

Die komt toch niet uit Frankrijk, toch?

2 likes

Weer zo’n skere oma :joy:

4 likes

van mijn vriend maar vraag me af of hij origineel is of niet ?!

Ik ken je vriend niet maar ik denk dat hij wel origineel is!

1 like

27 likes

:sweat_smile:

1 like

Hahahhaha.

Zo mooi altijd die tekeningen van jou.

2 likes

Dank! :pray:t2:
Altijd leuk te horen!

@Jurk Hoe werkt dat eigenlijk voor jou?
Je leest een topic, krijgt een idee en hebt naast je pc een tekentafel staan oid? Ik ben wel benieuwd hoe je set up er uitziet, en hoe lang je bijvoorbeeld doet over een tekening!

5 likes

Thanks for asking.

Qua idee wel. Ik zie iets en zie het voor mij…
Oma, gekke tekkel, scootmobiel, nep Gucci trainingspak. Logisch.

Maar qua tekening is het veel simpeler.
Ik heb overal in huis papier liggen en ik sleep in een boodschappentasje mijn potloden en en stiften mee.
Met het spul wat op de foto staat heb ik zojuist de tekening gemaakt. De tombow stiften kun met water uit laten vloeien als waterverf.

Fotootje met de iPhone en uploaden maar.

Qua tijd verschilt het. Deze tekening. 30 minuten. Avatars langer. 9 plaatjes strip zat rond de 10 uur in. HF café kost mij toch wel 4-5 uur inclusief inkleuren.

Tekenen doe ik altijd met de hand en daarna kleur ik het HF café in met Sketchbook op de Mac. Ben nog niet zo handig met PS. Heb wel de suite.

On ingekleurde versie van het café:

18 likes

Het meeste spul kan ik wel plaatsen, maar waarvoor gebruik je de Datejust? Teken je ‘tegen de klok’?

3 likes

:joy:

(Psst… het is geen Datejust)
Het horloge gebruik ik de punt van mijn potlood te slijpen. :dancer:

1 like

Ik overwoog om ‘Sub’ te zeggen, maar ik was bang dat je zou denken dat ik het meende … :joy:

Trolling is a art hè. :wink:

3 likes

image

2 likes

Wat gaaf man!:+1::slightly_smiling_face::ok_hand:

2 likes

Your wish is my command.

(Terugvinden foto’s was makkelijk, lala20 biedt 'm ook aan op MP, in de categorie Kleding|Dames > Merkkleding|Overige) :roll_eyes:

3 likes