Klopt, er zijn er altijd een hoop die meteen beginnen over garantie maar zo werkt het nu eenmaal niet.
Ik zou eigenlijk verwachten dat de duurdere horloges ook komen met een uitgebreide garantie/ service.
Dat een fabrikant van horloges met minimale winst wat terughoudender is lijkt me logisch, maar een fabrikant die er flink aan verdiend zou niet moeilijk moeten doen en vooral klanten blij moeten maken/ houden. Dat lijkt me meer waard (en opleveren) dan de kosten voor een reparatie…
Maar dat is blijkbaar niet het geval als ik het zo lees? Weer een illusie armer
Dit is aan Cartier om te bepalen of het garantie is. Als ze zeggen dat het er niet binnen valt dan is het pas zeker! Er worden veel te veel voorbarige conclusies getrokken.
Als je met een nieuwe auto de weg opgaat en na 2000 km een lekke band hebt, dan zullen er maar weinig merken zijn die het onder garantie laten vallen .
Een kroon met ingelegde Spinel is een deel dat uitsteekt en bij het dragen gemakkelijk ergens onbewust tegenaan getikt kan worden.
Zo’n kroon wil je toch niet op een Cartier monteren!
Afhankelijk van het exacte type zal zoiets geplaatst moeten worden:
Zeg me dat je uit de buurt van Rotterdam komt, zonder te zeggen dat je uit Rotterdam komt .
Hoe lang is ie al kwijt? Zit er nog fabrieksgarantie op het horloge?
Ik heb geen Cartier… maar had iets met blauw liggen…
Ik heb met hetzelfde probleem, onlangs dit gekocht watch sapphire crystal blue zircon for Cartier Tank Ronde watch crown
Ja tot 2027, daarom dat ik mij ook niet meteen ben beginnen haasten toen dit gebeurd was.
Dat is het geld nu ook niet.
Joh. En door een gecertificeerd adres ook nog. Iets met eieren en geld.
Zou gewoon even contact opnemen met Cartier, garantie of niet kunnen ze je zo vertellen. Lijkt mij de kosten niet voor ze. Als ik het voor het zeggen zou hebben zou ik het sowieso kosteloos vervangen alleen al om de twee contact momenten, bij het inleveren en ophalen te benutten je in de watten te leggen en een klant voor het leven te maken. Wie weet verkopen ze je nog een santos voor jou of iets anders.
Succes en veel plezier met je bezoek aan de winkel.