Goede morgen,
Hoe kan je met zekerheid weten of een Cartier echt is ?
Ook een correcte waarde bepalen is moeilijk Gezien prijzen ver uit elkaar lopen (Google)
Goede morgen,
Hoe kan je met zekerheid weten of een Cartier echt is ?
Ook een correcte waarde bepalen is moeilijk Gezien prijzen ver uit elkaar lopen (Google)
Bij een authorised dealer kopen.
Of door er een deskundige naar laten kijken.
Als je zelf de kennis niet hebt is het, zoals hierboven eenvstaat, een kwestie van risico nemen, zelf kennis opdoen of een meerprijs betalen voor zekerheid.
P.s. volgens mij is de FAQ categorie meer voor vragen over het forum, dus heb dit topic verplaatst naar algemeen.
Topic even verplaatst … Als het om een 2e hands gaat en je prijzen wil vergelijken kun je ook op chrono24 kijken … Geeft een beetje een indicatie (meer ook niet) … Verder inderdaad door het horloge bij een AD aan te schaffen of door een deskundige naar te laten kijken … Voor zover ik weet doet @Crownguard in ieder geval taxaties van Rolex -horloges, maar misschien ook wel Cartier
Ik denk dat we tegelijkertijd bezig waren
Denktank?
Ik zag hem nog van algemeen naar deze categorie gaan, dus first . In deze categorie hoort hij ook niet thuis omdat het niet om een specifiek horloge gaat imho.
Wat mij betreft staat ie hier prima.
Muah, in de omschrijving staat:
Hier kan je vragen stellen over je horloge.
Of het om een eigen horloge gaat is me niet duidelijk, maar kan natuurlijk wel. @Marleentje heb je iets van foto’s van het horloge?
En dit:
Vragen over type, oorsprong, de techniek en of het horloge echt is kunnen hier wél worden gesteld.
Met plaatjes kunnen we wel wat.
En waarnaar verwijst
In jouw stukje tekst? Deze categorie is in het leven geroepen omdat er wel eens nieuwe leden zich aanmelden met echtheid en waarde van een horloge dat in hun bezit is (gekomen). Hoe koop ik het beste een echt horloge lijkt me een prima vraag voor algemeen en dat soort topics staan daar wel meer.
Plaatjes zeggen meer
Er staat ‘No image available’, ik denk dat ‘ie fake is…