Cartier WSNM0011 vs Montblanc 112516

De Cartier anytime. De 5.8mm dikte (contradictio in terminis) van de MB lijkt mij op den duur erg saai worden.

1 like

Geen twijfel: Cartier.

De MB is het horloge voor een bruiloft of begrafenis en verder eigenlijk niet.

3 likes

Cartier, heb hem eens gepast en dat ding zit heerlijk.
Plus Cartier is gewoon gaaf…

1 like

Cartier Cees :ok_hand:t2:

1 like

Cartier alleen al voor de naam :v:t4:

2 likes

Cartier. En niet alleen voor de naam. Wat een schoonheid.

1 like

Indien pasto(o)r, dominee of trouwambtenaar, dan dus de MB!

1 like

Bedankt voor alle reacties.

Heb zaterdag een afspraak om de Cartier even te passen. Blijft toch een moeilijke keuze, hopelijk maakt het passen de keuze eenvoudiger.

De MB is gewoon een echt goeie deal voor een gouden klok.

1 like

Gisteren eens de Drive kunnen gaan passen, zowel de extra flat time only als de “gewone” automaat met datum en small seconds. De gewone viel af voor wat ik nu naar op zoek ben. Maar oh my, die extra flat is een prachtige ding! Helemaal verkocht. Die komt binnenkort wel bij de collectie.

Toen ik de Montblanc voor het eerst echt om de pols had was ik een beetje teleurgesteld. Voor het eerst zo’n klassiek, dun, gouden horloge, dat moest toch even wennen. Maar na enkele dagen was ik al helemaal verkocht. Tot mijn verrassing vond ik deze ook gewoon prima met jeans en zwart t-shirt.

Hij gaat nu terug, maar toch wel met spijt. De zoektocht start dus naar een (rood)gouden time only dress watch maar met een lagere kost, wellicht vintage… Zenith misschien? Ik zoek zelf wat even en maak dan eens een thread voor suggesties.

Bedankt iedereen,
geen overtuigende keuze hier, wil ze nu allebei maar dat kan helaas niet, zal een vervanger moeten zoeken voor de montblanc.

1 like

Bedankt voor jullie “hulp”. Uiteindelijk geen keuze gemaakt. De Cartier is eerst in de collectie gekomen… maar die montblanc zal niet lang meer duren vrees ik.

5 likes

Chic! Je hebt wel de keus gemaakt om deze eerst aan te schaffen :slightly_smiling_face:

1 like

Dat komt door de lockdown van de winkel waar de Montblanc gereserveerd is en omdat je niet kon afhalen.

Maar ja… deze Cartier is wel iets bijzonder.