Cas86

Caspar @Cas86 was mij zo vriendelijk zijn SKX013 te verkopen. Fijne transactie en zeer enthousiaste liefhebber. Aanrader.

1 like

Ook ik heb een fijne ervaring met Caspar. Een horloge aan hem verkocht. Vlotte betaling, goede communicatie. Welkom op het HF!

1 like

Zeer aangename ervaring met Caspar.
De communicatie en transactie verliep op alle vlakken vlekkeloos, ik kan hem alleen maar aanraden :+1: !

1 like

Wederom een klokje verkocht aan @Cas86.
Fijn zaken doen met dit forumlid :slight_smile:

Geniet van dit stukje horlogegeschiedenis Caspar :wink:

1 like

Afgelopen week een horloge gekocht van Caspar @Cas86 naar grote tevredenheid. Caspar was heel flexibel qua tijd en plaats. Omdat ik een beetje ziek was kon ik niet zover reizen, wat Caspar zonder woorden begreep. Zodoende hebben we halverwege onze woonplaatsen afgesproken. De daadwerkelijke overhandiging en betaling verliep soepel en prettig. Caspar kwam op mij over als zeer vriendelijk en enthousiast, zowel op het gebied van horloges als op het gebied van klassieke auto’s! Warm aanbevolen. :smile: :+1:

1 like

Vandaag heeft Caspar @Cas86 een horloge van mij overgenomen en ik kan niet anders zeggen dan dat het een heel prettige ervaring was! Communicatie vooraf was vlot en vriendelijk, bij overdracht hebben we even over de hobby zitten ‘keuvelen’.

:star::star::star::star::star:

Groet, Matthijs

1 like

Vandaag een horloge van @Cas86 ontvangen. Deal was snel beklonken en het horloge daarna net zo snel, veilig, opgestuurd. Fijne deal en nogmaals bedankt
:star: :star: :star: :star: :star:

Deze week het Airman boek over genomen van sympathiek forumlid Caspar @Cas86 :slightly_smiling_face:

Dit was een zeer prettige ervaring en ook een heel mooi boek trouwens!

Contact zeer vriendelijk en de verzending was supersnel en goed verzorgd! Zeker voor herhaling vatbaar! :+1::slightly_smiling_face:

Tot de volgende keer Cas!

1 like

Vandaag een erg leuke kennismaking met @Cas86 gehad en een prachtig horloge en band mogen overnemen. Zeker voor herhaling vatbaar :+1:

1 like

Gisteren (of was het eergisteren) een mooie horlogedoos overgenomen van Caspar. Supersnelle deal, vlotte communicatie en snelle verzending. Erg fijn allemaal.

5* - een aanrader !!

1 like