Cas86

Leuke ervaring met @Cas86!
Mooie (heule lange) Ko band opgehaald, en zelfs zijn nieuwste aanwinst even mogen passen.
De band past, ondanks dat hij is ontworpen voor een ijsbeer, prima! :blush:
Aanrader dus, deze Caspar!

1 like

Afgelopen week heb ik een vintage Eterna-Matic verkocht aan Caspar. Het is altijd fijn om je gewaardeerde horloges aan een andere liefhebber te verkopen. Fijne communicatie en vlotte betaling. 5/5

1 like

Heel prettige deal gemaakt met @Cas86: heel fijn en enthousiast contact en snelle betaling. Aanrader om wat aan te verkopen of van de te kopen :+1:

1 like

Van Caspar zijn Smith PRS-48 kunnen overnemen. Vlotte communicatie en een mooie deal! Me happy! Prima ervaring, 10 punten :ok_hand:

1 like

Ik heb van Caspar zijn CWC G10 en een extra NATO band overgenomen. Snelle communicatie en verzending! Alles helemaal in orde, een aanrader!

Toen ik @Cas86 zijn “captain willard” zag wist ik dat ik nu toch echt dit prachtstuk aan mijn collectie moest gaan toevoegen. Gelijk een berichtje gestuurd en met een prettige communicatie afgesproken dat ik de zelfde avond nog kon langskomen. Natuurlijk alles :100: % en na wat te hebben gebabbeld over de hobby zeer tevreden naar huis gereden met deze prachtige “willard” om de pols en wat leesvoer als extraatje. Dank je Casper voor de prettige deal. Aanrader!

1 like

Mooi bandje over mogen nemen van Caspar tegen een eerlijke prijs. Snelle service en prettig contact!

Speedmaster gekocht van @Cas86. Had niet soepeler kunnen gaan.

De volgende meet doen we met bier erbij, thanks Caspar!

1 like

Ik nam een prachtige LeCoultre over van Caspar @Cas86. Leuke ontmoeting met goede koffie en een goed gesprek, en met een fijne aanwinst naar huis. Wat wil je nog meer?