Caseback datejust vals?

Wat er ik nog aan wou toevoegen de ref. van de kast is 1600. Als de caseback vals blijkt te zijn dan zou hij die moeten vervangen in een caseback met ref. 1600 en das volgens moeilijk te vinden.

Jeetje dat is even een plot twist. Dan zou ik een 0 over de 1 stampen.

1 like

Oftewel er zit ‘gewoon’ een Rolex deksel op de kast met een referentienummer wat niet helemaal overeen komt met het horloge zelf. Oké. Dat kan gebeuren (vaker gezien) en maakt deze referentie niet per se minder waard volgens mij. Bij twijfels over echtheid of ‘vals’ denk ik meteen aan nep. Made in China ofzo… nou ja. Ik schreef al dat ik er geen verstand van heb. :wink:

1 like

:popcorn:

Komt er nog meer? Wil de handelaar korting :stuck_out_tongue: ?

Handelaar tikt even goed tegen het uurwerk en opeens “ ja moet toch veel werk aan verricht worden “

4 likes

Handelaar morst zijn kopje koffie in het uurwerk… “ah ik zie dat het horloge wat waterschade heeft, die heeft dus een volledige service nodig”.

4 likes

Handelaar wisselt gauw een Ronda quartz er in en hoeft hem niet meer

3 likes

Handelaar stopt ‘m in z’ n zak en geeft aan dat hij niet weet wie Han de Laar is.

3 likes

Het is 2020 en er zijn mensen die denken dat onscherpte te maken heeft met het aantal pixels :face_with_raised_eyebrow:

1 like