Cash

Vanmiddag mijn Sinn 104 ST SA overgenomen van @cash! Voorheen contact gehad via app en alles verliep zeer flot! Betrouwbare en aardige gozer met een echte passie voor horloges! Nogmaals bedankt voor deze mooie aanwinst Jacob!

2 likes

Top deal gehad met @cash! Snelle en heldere communicatie, pakket bomproof ingepakt :wink: ! Zeer tevreden met mijn mooie nieuwe (en alweer compleet volle) Wolf horlogedoos! ‘Gebruikt’ maar zou je haast niet zeggen! Als nieuw dus :slight_smile: !

1 like

Vliegensvlugge deal achter de rug en wederom een prima ervaring. Vriendelijke vent en aan aanwinst voor het forum wat mij betreft. Boks! :facepunch:

@Cash is king!

3 likes

:joy::joy::facepunch:

3 likes

Horloge verkocht aan @cash zeer prettige en vlotte communicatie. Nadat we rond waren heeft het nog een week geduurd voor hij het horloge daadwerkelijk in handen had (feestdagen + postNL) maar tog geen negatief woord gehoord.

Prettige ervaring en voor herhalingen vatbaar!!

2 likes

Bandje overgenomen van @cash
Perfect zoals omschreven. Snelle en goede communicatie. Evenals de verzending.

:+1::+1::+1:

2 likes

Afgelopen week EMG 2017 hfle overgenomen top geregeld alles klopte snelle reactie en goede verzending kan niet beter.

2 likes

Aangename deal gemaakt met @cash afgelopen week. Lekker snel geregeld en eerder dan verwacht in huis. Top.

2 likes

Nette Squale overgenomen van Jacob. Fijne en vlotte communicatie. Fijne afhandeling! Aanrader dus :+1:

3 likes

Ook hier weer een prima ervaring met Jacob @cash.
Heldere en snelle communicatie en de banden supersnel in huis. :+1:

2 likes

Net een horloge gekocht van @cash.
Jacob was zo sympathiek om halverwege af te spreken. Dit is maar goed ook, daar hij aan de rand van de wereld woont…

Sympathieke kerel, goede communicatie en een prima deal. Hij presenteerde het horloge incl. grote rode tas op de manier zoals een AD het zou doen, derhalve Full experience mogen ontvangen haha.

Jacob bedankt, was gezellig!

1 like

Vandaag mijn precista ontvangen van @cash. Duidelijke communicatie vooraf en goed/stevig verpakt. Horloge was in een nagenoeg ongedragen staat zoals beschreven!

Een aanrader; bedankt Jacob

1 like

Vandaag mijn Prime verkocht aan Jacob. De @cash stond al op de rekening voor de overhandiging. Aardige vent en goede communicatie.

1 like

Zojuist bovenstaande Zenith weer overgenomen van @cash bij de lokale culinaire hoogstand partij langs de snelweg. Heel erg blij mee!

Goede transactie en fijne kerel die Jacob.

3 likes

Vanavond mijn Breitling geruild met de Rolex van Jacob.

Na prettige en vlotte communicatie over de voorwaarden van onze ruil hebben we bij vd Valk afgesproken voor de overdracht. Het horloge was exact als omschreven en de ruil was snel beklonken.

@cash; bedankt voor de prettige transactie en tot een volgende keer! :+1:

2 likes

Horloge van Jacob @cash gekocht, zojuist afgeleverd, uitstekend verpakt en veel mooier dan de understated beschrijving. Tel daar bij op een bijzonder prettige communicatie en de conclusie is eenvoudig te trekken, Jacob kan ik van harte aanbevelen!

3 likes

Hi,

Afgelopen dagen met Jacob @cash een deal rond gemaakt en zijn Damasko DA38 overgenomen. Vanmiddag kwam het pakket binnen en ik ben er helemaal blij mee. Communicatie was super en Jacob heeft het horloge goed verpakt en bijzonder snel verstuurd. Helemaal top en dan ook zeker aan te bevelen!

Groet, Vincent

3 likes

Een Zealande band overgenomen van @cash . Heldere en snelle communicatie en de deal was zo gesloten. De band was de volgende dag al verzonden en zojuist in goede staat ontvangen. Top :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @cash, in tegenstelling tot zijn naam, helaas niet cash betaald, omdat we ook best ver van elkaar wonen. Ik heb nog een stukje vlaai tegoed, maar wens je alvast heel veel succes met je NA!
PS: Betrouwbaar, snel en fijne deal! Hopelijk tot snel. :man_dancing:

1 like

Net mijn 1e Rolex overgenomen van Jacob, vlotte deal, retescherpe Rolex, vlotte kerel, kwam me zelfs tegemoet rijden aangezien we vrij ver uit elkaar wonen. Sympathieke man en even gezellig gebabbeld over onze gemeenschappelijke “ziekte”.
Ik liep als een kind zo blij het pand uit met mijn nieuwe speeltje.
Kortom dikke aanrader als verkoper!
Jacob, dank voor de leuke communicatie en mooie deal!

2 likes