Cash

Vanmiddag mijn Sinn 104 ST SA overgenomen van @cash! Voorheen contact gehad via app en alles verliep zeer flot! Betrouwbare en aardige gozer met een echte passie voor horloges! Nogmaals bedankt voor deze mooie aanwinst Jacob!

1 like

:+1: Seiko SKX 007 J verkocht aan Jacob.
Vlotte communicatie en betaling, met Jacob is het goed zaken doen.

Groet, Frits

1 like

Squale verkocht aan Jacob aka @cash . Aardige enthousiaste liefhebber. Prettig zaken doen. Aanrader!

1 like

Squale gekocht van @cash. Top deal en snel verzonden.

2 likes

Damasko verkocht aan Jacob. Was weer gezellig en een hele geruststelling dat die top klok in goede handen is. Veel plezier er mee!

1 like

Bandje overgenomen van @cash . Goede communicatie? Check. Snelle verzending? Check. Geschikt? Check. Met Jacob kun je prima zaken doen :thumbsup:

1 like

Bandje overgenomen van @cash. Zeer snel en goed verpakt verzonden. Voor herhaling vatbaar!

1 like

Onlangs mijn Casio G-Shock GW-M5610-1ER aan Cash verkocht.
Keurige communicatie en no-nonsens afhandelen.
Door deze snelle deal heeft de G-Shock weer een eigenaar waar voldoende draagtijd wordt geboden.:+1:

1 like

Onlangs mijn Casio G-Shock GW-M5610-1ER aan Cash verkocht.
Keurige communicatie en no-nonsens afhandelen.
Door deze snelle deal heeft de G-Shock weer een eigenaar waar voldoende draagtijd wordt geboden.:+1:

Citizen verkocht aan Jacob. Gezellige communicatie en een snelle betaling!

Top deal

3 likes

Vandaag een Citizen Promaster van @cash met de post gekregen. Snelle deal, prettig zakendoen, hele geschikte vent. Jacob, hartstikke bedankt. Doe graag een volgende keer weer zaken met je.

3 likes

Vandaag horloge aan Jacob @cash verkocht.
Prima vlotte deal en communicatie.
Aanrader!

Mvg

Martijn

2 likes

Mooie (Ruil)deal met Jacob gemaakt. Leuke vlotte communicatie en afhandeling!
Zou zo weer zaken met hem doen, zeker een aanrader !

2 likes

Seiko Sumo SBDC001 overgenomen van Jacob aka @cash. Snelle en prettige communicatie. Komt afspraken na en kwam op eigen verzoek het horloge bij mij thuis afleveren. Prettige overdracht en transactie gehad met een hoop horloge enthousiasme. Zeker een aanrader :grin::+1:.

1 like

Jacob heeft van mij een setje playboys overgenomen die ik laatst ergens had gevondenā€¦blij dat ik er iemand mee van dienst kan zijn :thumbsup:

:joy:

Oh en dank voor het overnemen van het Hirsch James horloge bandjeā€¦top deal met een zeer gewaardeerde HF-er.

:thumbsup:

6 likes

WahahahašŸ˜‚hij is fijnšŸ˜‚

2 likes

Mooi horloge gekocht bij @cash (Jacob).
Goede deal!
Precies zoals omschreven en zeer snelle levering en goede degelijke verpakking, dus echt een aanrader!

Bedankt!

1 like

mooi gloednieuw bandje van Jacob overgenomen. Persoonlijke overdracht werd hem niet, wellicht een volgende keer. Want zaken doen met Jacob is prima. Bandje werd nu netjes verpakt verstuurd. Dank Jacob!

2 likes

Nette Bandrbands overgenomen van @cash ā€¦
Prettige communicatie met Jacob. Bandje was ā€˜gebruiktā€™ volgens Jacob, maar dat is er niet aan af te zienā€¦ aanrader dus

1 like

Vandaag met veel plezier een Breitling van @cash overgenomen. Niet zomaar eentje, maar zijn eerste serieuze voor een aantal memorabele momenten. Ik zal er goed voor zorgen!
Bedankt voor het vertrouwen hierin, de vlotte deal en de kennismaking :grin:

4 likes