Zo een jaartje geleden heb ik mijn vader een Casio DW5600 kado gedaan. Hij is erg blij met het horloge. Met name het gewicht en draagcomfort vind hij geweldig. Hij houd niet van staal en leer. Toen hij onlangs de fotos zag van de analoge Casios die ik in een eerder topic voorstelde (http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,314759) zei hij dat hij toch wel moeite kreeg met het aflezen van de digitale display zonder leesbril. Op een analoge versie zou hij dit beter kunnen zien. Ik voelde de bui al hangen en de volgende dag ging hij informeren wat de analoge casios nu eigenlijk kosten. Ik heb hem toen beloofd dat hij er twee mag uitkiezen als ze binnen zijn. Ik neem de DW5600 over en heb die meteen gemod met een witte bezel die ik nog had liggen. Verkopen vind ik zonde omdat hij hem toch een jaar met plezier heeft gedragen.
Dit betekent nu wel dat ik twee van deze vier kwijt zal zijn. Maar die bestel ik nog wel eens na. Welke zouden jullie kiezen? (2x dus)
ik zou rechts boven en links onder kiezen …
Hoe oud is je vader? Ouder dan 60 zou ik links boven nemen…
Allebei de horloges links
Rechtsonder. Heeft allemaal niets met leeftijd van doen. Het gaat er om
wat hij leuk en comfortabel vindt.
Gr,
L.R.
het ging er toch om wat wij zouden kiezen … ik heb gezegd welke ik zou kiezen …niet welke ik aan de pa va dreski zou geven
taaiewillem Schreef:
Hoe oud is je vader? Ouder dan 60 zou ik links
boven nemen…
Eind van deze maand is hij 67 jaar. En twee horloges rijker.
+1
seamaster Schreef:
ik zou rechts boven en links onder kiezen …
==========
+1
lekker rustig en goed afleesbaar (zonder leesbril)
Groet
Herman
Haha, zo heb ik het ook gekozen hoor
Nou een gokje; omdat hij ook een jaar met een wit horloge heeft gelopen, en je bent er twee kwijt, heeft hij gekozen voor de twee horloges aan de rechterkant.
pimobiel Schreef:
Nou een gokje; omdat hij ook een jaar met een wit
horloge heeft gelopen, en je bent er twee kwijt,
heeft hij gekozen voor de twee horloges aan de
rechterkant.
Het horloge was zwart ik heb er een witte bezel op gezet.
Ben het volledig met Seamaster en Orisfan eens.
mcfr Schreef:
Allebei de horloges links
- 1
Hmm, ok, ik blijf er toch bij, en het horloge links boven iig niet, die is te druk
Hij gaat voor de twee onderste. Is wel een goede keus. Dan blijven die twee boven voor mij over.
dreski Schreef:
Hij gaat voor de twee onderste. Is wel een goede
keus. Dan blijven die twee boven voor mij over.
plus de mooiste de 5600
Ik stem op de bovenste 2
Gezien het doel zou ik kiezen voor rechtsboven en linksonder …
Paul.
Ik vermoed dat linksonder het best afleesbaar voor em zal zijn. Daarna rechtsboven.