Casio A159WEVJ Limited Edition weer op voorraad – direct besteld

Ik zag vandaag op het Instagram-account van Casio Europe dat de A159WEVJ Limited Edition weer beschikbaar is. Dat was voor mij reden genoeg om direct een bestelling te plaatsen.

Het leuke aan deze uitvoering vind ik dat Casio niet heeft geprobeerd om er een heel ander horloge van te maken. Het is gewoon de bekende A159, maar dan met een paar subtiele details die hem nét wat bijzonderder maken. Het golfpatroon op de wijzerplaat, de ‘Made in Japan’-productie en de speciale achterdeksel geven hem net dat beetje extra, zonder dat het overdreven wordt.

Ik ben normaal niet iemand die een horloge koopt omdat er ‘Limited Edition’ op staat, maar bij deze klopt het plaatje gewoon. Een klassiek Casio-model met een knipoog naar de Japanse achtergrond van het merk.

Zijn er hier meer mensen die hem hebben besteld? Of misschien al ontvangen? Ik ben vooral benieuwd hoe de wijzerplaat er in het echt uitziet. Op foto’s lijkt dat patroon soms nauwelijks zichtbaar, terwijl het op andere foto’s juist heel fraai naar voren komt.

Mijn exemplaar is onderweg. Zodra hij binnen is zal ik wat foto’s delen.

19 likes

Ik vind die grijze wel cool…:smiley:

1 like

Seigaiha patroon, mooi man. Staat voor vrede, kracht en geluk.
Heb zelf een Seiko met dit patroon op de plaat

9 likes

Heb ze beide gehad. Geinige dingen maar de plastic case was voor mij iets te goedkoop. Ben dan toch niet fan genoeg van dit model haha…

De blauwe is wel het mooiste van de twee.

En trouwens niet mega exclusief. Heb ze zelf bij zalando gehaald toen:

https://www.zalando.nl/casio-unisex-digitaal-horloge-blue-c1554m07b-d11.html

2 likes

Ik had het idee gekregen dat deze limited worden geproduceerd. Het was ook een langere tijd niet beschikbaar. Of ze hanteren een slimme marketingstrategie.

Zoals beloofd enkele foto’s. Deze past mooi bij mijn Casio collectie.

7 likes

CASIO blijft leuk👌
Vandaag zelf de abl100 om en dochterlief heeft de a168 uit mijn collectie standaard om en is er apetrots op🤩

2 likes

Erg leuk! Maar vanwege de plastic case zal ik 'm niet snel kopen. Ben ook wel een beetje Casio fan met de stalen Casioak plus Duro en de titanium Lineage in de verzameling. Ben bang dat plastic dan tegenvalt…

Tja klopt de case is niet echt hoogstaand natuurlijk, maar daar is de prijs ook naar.
Al vind ik dat zelf altijd wel meevallen als je hem een beetje netjes houd.
Voor de afwisseling vind ik het superleuke dingen met een heerlijke 80s vibe. :star_struck: (jeugdsentiment :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:)

1 like