Casio A159WEVJ Limited Edition weer op voorraad – direct besteld

Ik zag vandaag op het Instagram-account van Casio Europe dat de A159WEVJ Limited Edition weer beschikbaar is. Dat was voor mij reden genoeg om direct een bestelling te plaatsen.

Het leuke aan deze uitvoering vind ik dat Casio niet heeft geprobeerd om er een heel ander horloge van te maken. Het is gewoon de bekende A159, maar dan met een paar subtiele details die hem nét wat bijzonderder maken. Het golfpatroon op de wijzerplaat, de ‘Made in Japan’-productie en de speciale achterdeksel geven hem net dat beetje extra, zonder dat het overdreven wordt.

Ik ben normaal niet iemand die een horloge koopt omdat er ‘Limited Edition’ op staat, maar bij deze klopt het plaatje gewoon. Een klassiek Casio-model met een knipoog naar de Japanse achtergrond van het merk.

Zijn er hier meer mensen die hem hebben besteld? Of misschien al ontvangen? Ik ben vooral benieuwd hoe de wijzerplaat er in het echt uitziet. Op foto’s lijkt dat patroon soms nauwelijks zichtbaar, terwijl het op andere foto’s juist heel fraai naar voren komt.

Mijn exemplaar is onderweg. Zodra hij binnen is zal ik wat foto’s delen.

5 likes