Casio Bathing Ape

Hallo allemaal,

Ik heb, via eBay, een zgn. Casio Bathing Ape, gegund gekregen en inmiddels ontvangen. De prijs, te weten €15,00 doen mijn vermoedens rijzen, dat het hier om een fakemodel van de DW 6900 gaat. Horloge zit goed en alle functies werken prima.Welke kenmerken zijn treffende missers? Graag jullie mening en bedankt voor het kijken.

Groeten :)-D, René


je gaat helemaal de blits maken met deze klok, nu herken ik je zo, mocht ik je tegenkomen:D veel draagplezier met deze leuke aanwinst(tu)

Bah nep!!! :wink:

Lees dit maar voor de foutjes. http://forums.watchuseek.com/f232/dw6900-bape-help-463936.html

Weg met die neppert! :slight_smile:

Overigens wel een leuk model, snap gewoon niet hoe ze het kunnen maken voor het geld…

Best leuk voor erbij (voor even).

Maar Ape heeft toch niets met Casio te maken dacht ik?!

Grrr!!! Wat doe dat gedrocht hier! Replicas horen niet thuis op dit forum!! :wink:

Wel ongelooflijk dat ze die dingen nu zo goed namaken. Als G-shock leek, zou ik het niet herkennen als nep. Zou deze een val van 30 meter en een ritje onder een vrachtwagen door ook overleven :wink:

marnix.moed Schreef:

Grrr!!! Wat doe dat gedrocht hier! Replicas horen
niet thuis op dit forum!! :wink:

Wel ongelooflijk dat ze die dingen nu zo goed
namaken. Als G-shock leek, zou ik het niet
herkennen als nep. Zou deze een val van 30 meter
en een ritje onder een vrachtwagen door ook
overleven :wink:

Dat laatste zou me niks verbazen!

ik heb vandaag een echte in mijn handen gehad :wink: :smiley:

RC Schreef:

Best leuk voor erbij (voor even).

Maar Ape heeft toch niets met Casio te maken dacht
ik?!

Speciale lijn. G-Shock is schijnbaar helemaal hip in die ‘cultuur’. De echte gaan voor een stuk meer dan €15 ;).

Maar goed, het is een nepper. Dat is niet goed te praten. Je stimuleert die nare business alleen maar op die manier. Snap niet helemaal waarom je een topic maakt op deze manier op een forum voor liefhebbers. Voor mij is het hetzelfde als een nep Rolex, Breitling etc.

Dank voor alle reacties. Ik ben zelf ook fel gekant tegen nep, zelfs zgn. hommages gaat mij wat te ver. Ik heb vanuit onwetend- en nieuwsgierigheid een bod gedaan. Tijdens het tikken van dit bericht zit het neppertje in de wasdroger, wat er over is zal ik showen. Inmiddels heb ik wel een echte knaloranje GXW 56 (de multibandversie van de GX 56)besteld voor de Kerst,daarover later meer.

Groeten, René

Renato_55 Schreef:

Dank voor alle reacties. Ik ben zelf ook fel
gekant tegen nep, zelfs zgn. hommages gaat mij wat
te ver. Ik heb vanuit onwetend- en
nieuwsgierigheid een bod gedaan. Tijdens het
tikken van dit bericht zit het neppertje in de
wasdroger, wat er over is zal ik showen. Inmiddels
heb ik wel een echte knaloranje GXW 56 (de
multibandversie van de GX 56)besteld voor de
Kerst,daarover later meer.

Groeten, René

Mooi man, als die het nog doet… op naar een volgende test!! Met de auto langzaam er over rijden! Wel filmpje van maken dan…

Bidle Schreef:

Renato_55 Schreef:


Dank voor alle reacties. Ik ben zelf ook fel
gekant tegen nep, zelfs zgn. hommages gaat mij
wat
te ver. Ik heb vanuit onwetend- en
nieuwsgierigheid een bod gedaan. Tijdens het
tikken van dit bericht zit het neppertje in de
wasdroger, wat er over is zal ik showen.
Inmiddels
heb ik wel een echte knaloranje GXW 56 (de
multibandversie van de GX 56)besteld voor de
Kerst,daarover later meer.

Groeten, René

Mooi man, als die het nog doet… op naar een
volgende test!! Met de auto langzaam er over
rijden! Wel filmpje van maken dan…

Nee nee, eerst die drop test! Want na die van jou vrees ik dat er weinig meer verder valt te testen. :stuck_out_tongue:

Heeft ie trouwens al een watertest gehad?

Hij heeft de wasdroger, op een van de kast losgeruktbandje en een paar uitgevallen poussoirs (veel te chique woord voor deze nepzooi). Daarna in vaatwasser gedaan en heeft hij het loodje gelegd. Ik ben momenteel uithuizig en zal zo snel mogelijk nog wat foto’s, ter leringhe ende vermaeck, van het residue maken.