Casio collab Charles Darwin Foundation

Casio werkt samen met verschillende non-profit organisaties die zich richten op onderzoek en behoud van dieren en/of natuur. Bijvoorbeeld met de Charles Darwin Foundation op de Galapagos eilanden.

De combinatie van horloge en Charles Darwin triggert de nerd in mij. Paar jaar terug had ik een oude limited edition gekocht.

Deze heeft inmiddels het nest verlaten om dat het model niet lekker om de pols viel, en de kleur mij iets te heftig was. Maar gelukking komt binnen kort een nieuwe serie uit gebaseerd op de gw-b5600. Geef niets om de bluetooth, maar je kan niet alles hebben.

En wederom gaat de voorkeur uit naar de Darwin Finch editie.
Een stuk subtieler dan de vorige die ik had. Wel zal de verpakking een stuk kariger zijn dan de vorige.

16 likes

Ik vind die vrolijke, gele schildpad het leukste.

2 likes

Ja hoor, leuk ! Doe de vogel maar :bird: Lees ik over de prijzen heen of staan die er nog niet bij ?

Zal wel weer niet in Nederland verkrijgbaar zijn. De Hamerhaai is mijn favoriet.

1 like

Mijn vriendin vraagt wat dat moet kosten. Haar paard heet Darwin, we hebben vinken en schildpadden als huisdier. Zal nog een lastige keuze worden :sweat_smile:

3 likes

Nog wat leguanen en naar een eiland verhuizen om het plaatje compleet te maken dan.

3 likes

Nu nog een hamerhaai er bij en jullie kunnen de set kopen. :smirk:
Overige staat de schildpad gegraveerd op de caseback, dus 2 in 1.

1 like

Ik heb goede hoop op verkoop in EU, a 169 euro volgens:
https://www.horloge.nl/zoeken/?term=B5600cd

4 likes

Mooie prijs :ok_hand:t2:

Las iets over releasedatum van 8 december in Japan.
Gemiste kans dat ze niet 24 november hebben gekozen (verschijningsdatum The Origin of Species).

Wachttijd meme

2 likes