wens je succes…
Geen contact gegevens.
Geen adres
Geen telefoon nummer.
Bij twijfel niet bestellen.
Deze kende ik al. Na de vorige vondst die ik aan @Jesus verkocht heb ben ik alweer een hele tijd aan het zoeken naar een nieuwe. Dit gaat gewoon net als de vorige keer een paar jaar duren. Geen probleem en geen haast, deze was mij ook te duur.
ja dit is toch duidelijk…
men beseft niet hoe zeldzaam die is
Heel mooi!, in Nederland nog te koop?
Zeker!
Wel een stevige band die pas na 1 week dagelijks dragen mooi in model komt. De binnen voering is echt goed, geen enkele huid irritatie.
De Duro 106 groen komt van Amazon dot com
Dank je wel, mij lukt het niet via amazon.com zonder creditcard te kopen.
Amazon.de en be leveren weer niet aan Nederland
Het zou met een Amazon account wereldwijd kopen gemakkelijker moeten maken, helaas dit nog niet mogen ervaren
Ik gebruik PayPal gekoppeld aan mijn normale bankrekening voor Amazon dot com
Daar had ik nog aan gedacht, dank!
Er is net een mooie groene Duro 106 in het blauw bijgekomen.
Bijna voor niks. Mooi gebaar van Eddio.
Dit model heb ik in de blauwe hoek staan voor de liefhebber. @fdpg1963 vraagje, wat is de diameter van die mooie leren strap ter hoogte van de clasp?
Ah perfect, dank voor de info!
Het is de eerste week even wennen met deze band, behoorlijk dik en stug. Maar na twee weken vormt ie zich mooi om je pols. De binnenvoering is kwalitatief erg goed, geen enkele huid irritatie na een hele dag dragen. Heeft quick release bandpennen. Ik draag 'm op de Duro en Vostok Panerai afwisselend.
Hey @Eddio ik wil die groene wel van je maar je accepteert geen PM’s (krijg deze melding als ik het probeer :” Sorry, Eddio accepteert momenteel geen berichten.”
Dus dan maar ff via deze weg ?
Te laat blijkbaar … helaas
Dito 🥲