Daar had ik nog aan gedacht, dank!
Er is net een mooie groene Duro 106 in het blauw bijgekomen.
Bijna voor niks. Mooi gebaar van Eddio.
Dit model heb ik in de blauwe hoek staan voor de liefhebber. @fdpg1963 vraagje, wat is de diameter van die mooie leren strap ter hoogte van de clasp?
Ah perfect, dank voor de info!
Het is de eerste week even wennen met deze band, behoorlijk dik en stug. Maar na twee weken vormt ie zich mooi om je pols. De binnenvoering is kwalitatief erg goed, geen enkele huid irritatie na een hele dag dragen. Heeft quick release bandpennen. Ik draag 'm op de Duro en Vostok Panerai afwisselend.
Hey @Eddio ik wil die groene wel van je maar je accepteert geen PM’s (krijg deze melding als ik het probeer :” Sorry, Eddio accepteert momenteel geen berichten.”
Dus dan maar ff via deze weg ?
Te laat blijkbaar … helaas
Dito 🥲
Voor 56 euro heb je een nieuwe via Amazon dot com, inclusief alle bijkomende kosten.
Vandaag ook weer lekker om de pols op leer. Want het originele bandje is nogal stug.
Ik krijg het niet voor elkaar, zelfs niet met PayPal
Dan kun je nog hier terecht. Beetje vage site met hun “co.uk” en prijzen in ponden terwijl ze in usa zitten. Maar wel betrouwbaar. Heb zelf 2 Duro’s daar besteld. Die werden netjes in een bubbelenvelop (zonder doosje) bezorgd.
Top, dank je wel, heel attent
Helaas, PayPal wordt ondersteund, echter alleen met een visa of Mastercard eraan verbonden. 🥲
Grootst mogelijke boeven die er zijn. (probeer voor de gein eens met iemand in gesprek te raken aan de telefoon)
Weet ik, maar vond de vraagprijs wel charmant om hem niet voorbij te laten gaan.
Ik geloof u zo ook
Met creditcard
Hahaha ja dat is tot op heden altijd een betere optie geweest gezien ik de service afdeling van mijn credit card in no time aan de lijn heb en tot op heden altijd netjes (in mijn eigen taal) te woord ben gestaan.
Ik heb in het verleden 1 maal een dispuut gehad waarbij ik met geen mogelijkheid PayPal kon bereiken.Zoek op google en u zult zien dat dit geen incident is.
Uiteindelijk is dit pas via mijn rechtsbijstand en na aangifte tot oplichting goed gekomen maar dat was een hoop gedoe wat makkelijk voorkomen had kunnen worden.
Zolang het goed gaat lijkt het allemaal fantastisch maar op het moment dat er service geboden dient te worden geeft men niet thuis.
Bah … ik loop er met een hele grote boog omheen en gelukkig voldoende alternatieven.