Casio Duro Only

Die was heel scherp geprijsd!

Ik geloof u ook, ga toch overwegen om een creditcard aan te schaffen

Hij komt op 67 euro na checkout.
Vorig jaar heb ik er ook 1 daar besteld.

Ik wil hem best voor je bestellen hoor. Stuur maar een Pb-tje.

1 like

Huh? Ik heb ook al jaren geen cc verbonden aan mijn paypal account?

1 like

Ik heb geen idee, Google heeft het antwoord ook niet volledig. Heeft o.a te maken met de verkopende buitenlandse partij.
Ik heb wel mijn bankpas gekoppeld aan Paypal, echter Amazon en trendwatches accepteren dat niet.

Dat is nog eens forum vriendelijk, ik stel dit enorm op prijs! Echter, ik had gisteren al in de vraagbaak hoek gevraagd wie nog een groene duro (over) heeft.
Daarnaast gaat mijn betere wederhelft uitzoeken bij onze bank wat de creditcard mogelijkheden zijn. Dan zijn wij ook moderne mensen en kunnen dan op vakantie ook zwaaien met het pasje op terrasjes en in winkels.
Ik hoop dat het zo en op eigen benen gaat lukken, anders neem ik als het aanbod blijft staan nog even contact op.
Nogmaals dank :facepunch::100:

3 likes

Let op CC’s kosten geld en leveren je een notitie op bij het BKR, ik heb ze om die redenen allemaal de deur uit gegooid (mede ook omdat ik ze tijdens de Covid periode ook niet gebruikte en het toch 50 a 75 euro per jaar kost).
Toevallig heb ik ook nog een (gratis) N26 rekening, dit is geen Credit maar een Debit card maar behalve dan dat je het geld op je rekening moet hebben voor je het kan uitgeven is het gewoon ook een mastercard.
Deze gebruik ik voor alle plekken waar er om Credit Cards wordt gevraagd (zo pas nog bij Lego.com :wink: )
De rekening en basis card is zijn gratis en ik heb de rekening al ruim 4 jaar zonder enig gedoe.
Nadelen ?
Joah tis een volledig digitale bank maar qua service vind ik ze wel prima (gaat wel alleen in het Engels)
Tis een duitse bank, dus overboeken duurt doordeweeks meestal 1 werkdag, in het weekend soms wat langer.
Maar voor mij een prima extra rekening die mooi ook nog eens alle functionaliteit biedt waar ik voorheen voor moest betalen. N26 valt onder het Europese depositogarantiestelsel . Dat betekent dat jouw geld op de rekening verzekerd is. Bij een faillissement van de bank krijg je jouw geld terug tot een bedrag van €100.000 per rekeninghouder.

Kortom verder weinig risico.
Heb verder geen aandelen, zou 25 euro kunnen verdienen als je je via een invite van mij aanmeld mocht je dat willen stuur maar een pb :slight_smile:

Zover ik weet is dit alleen het geval bij een creditcard met gespreide betaling, dus als je elke maand een deel terug betaalt van wat je hebt gekocht.
Verder heb je gelijk, dat het geld kost. Daarvoor krijg je ook een en ander terug, zoals bijvoorbeeld een aankoopverzekering voor online aankopen, je aankopen tijdens een reis zijn tot 365 dagen verzekerd tegen verlies, diefstal en beschadiging, een iets gunstigere wisselkoers, geen aanbetaling bij hotels en natuurlijk het betaalgemak. :wink:

Verder bedankt voor de info over de N26 Debitcard, zeker een interessante optie :+1:

1 like

@Limbo70
Dat is juist wat je zegt, letterlijk zegt het BKR :
Met een creditcard met gespreide betaling betaal je elke maand een deel terug van wat je hebt gekocht. Dat hoef je dus niet in 1 keer te doen. Je spreekt met de creditcardmaatschappij af tot welk bedrag je aankopen mag doen. Is dat bedrag meer dan € 250? Dan is dat bekend bij ons.

Nu is gespreide betaling zo goed als bij iedere credit card een optie en liggen de limieten ruim boven de genoemde 250 euro per maand.
In de praktijk levert dus zo goed als IEDERE credit card een BKR registratie op, met alle nadelige gevolgen van dien als je b.v. een Hypotheek wilt aanvragen. Google er eens een rondje op na, zijn niet al te frisse verhalen namelijk. (onlangs nog een stuk op Youtube gezien over de smerige praktijken die deze club er op na houd).
Als je daar weg van kunt blijven vooral doen, lukt niet altijd maar ben je er dan iig bewust van.

En idd een debet card is daar een mooie manier van om omheen te werken.
Verder ben ik niet negatief over diverse credit cards hoor, in tegenstelling tot mijn ervaring met PayPal heb ik hele fijne service ervaren toen ik nog heul veul zakelijk reisde en er weleens wat mis ging bij een hotel / auto verhuur e.d.
Altijd snel en netjes opgelost (was destijds klant bij VISA / ICS).

2 likes

Maestro (dus niet VISA) Credit Card is gratis bij mijn ABN AMRO privé rekening en Amazon.com accepteert deze wel. heb deze voor mijn 106 gebruikt.

1 like

7 likes

Super mooi!

1 like

Zoonlief gaat hem met zijn N26 kaart bestellen voor, wat een skattie.
Hopelijk snel binnen vanuit Amerika
Foto volgen.
Tips hoor een leuk bandje? Groen? :slight_smile:

2 likes

Zet 'm op RVS… Band uit de AliExpress timelee store past prima.

5 likes

Das ne mooie combi

1 like

4 likes

Persoonlijk vind ik dat de Duro ‘gewoon’ op zwart rubber hoort.

2 likes

Gelukkig zit die er standaard op :slight_smile:

1 like

I rest my case :wink:

1 like

Ja maar het is nogal een stug bandje, vooral de keeper. Wel sterk genoeg.

1 like