(AliExpress) Barton Elite kloon voor €6 is erg comfortabel. In veel kleuren combinaties te koop. Ik heb zwart met rood eronder, staat goed met de rode secondewijzer.
Twee keepers waarvan de buitenste vergrendeld is. Bandje is aan de horloge zijde al wat gebogen voorgevormd, valt mooi om de pols.
Heel geinig, ik ga zeker even kieknn
Ja die is het, de 22mm uitvoering.
Jaaa! Even geduld is wel nodig maar het is echt een super toffe duiker. En met Marlin uiteraard.
De nieuwe model zonder springende Marlijn is toch minder atracttief.
Is leuk he
Dan draag ik voor nu af en toe mijn Pepsi variant met de nog levende kibbeling er op maar.
Klopt, met maakt hem optisch toch net iets aantrekkelijker vind ik.
Lekker snel! Wat is ie tof hè! Veel plezier ermee. De originele strap heb ik er overigens snel afgehaald, dat was het enige dat tegenviel.
Heb 2 nieuwe op Aliexpress besteld
De Duro kan echt alle soorten bandjes aan qua looks.
De Duro op Hirsch Modena spatwater en zweet bestendig leer begint één van mijn favoriete daily beaters te worden. Had de band oorspronkelijk voor een ander horloge gekocht maar ik vind het verassend goed staan.
Tip: Op Amazon.com nu alle Duro kleur varianten (met Marlin) nu €45,73 + €8,98 extra (verzendkosten, import)
Duro op Borealis gevulcaniseerd echt rubber. Eens testen hoe dat bevalt. Bandje in nieuwstaat overgenomen van @Thijs9F82