Casio Duro Only

Ik weet niet hoe je een link maakt vanuit de AliExpress app maar de stalen band komt uit de timelee store

Alleen de bijgeleverde band pinnen waren nogal dik dus heb de originele Casio pinnen gebruikt.

Fijne comfortabele band en de endlinks sluiten mooi aan.

1 like

Super, dank je wel!!!

1 like

Hoe bevalt de Duro tot nu toe?

Goed! Ben alleen aan het kijken naar een ander bandje.

1 like

Anders, als je niet van lang wachten houdt, zou je DEZE eens kunnen bekijken :sunglasses:

1 like

Hier even een idee van de zeldzaamheid van de zilveren Duro @Jesus. Er stond er deze week 1 op Ebay

4 likes

336 dollar teveel :thinking::grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat ben ik toch een bofkont. :+1: :rofl: :pray:

2 likes

Dit is natuurlijk Ebay absurditeit maar deze Casio was nieuwprijs 100 euro, niet 50 euro. Verkocht toen nauwelijks en daarom zijn ze ermee gestopt. Wat zonde is want de wijzerplaat is fantastisch!!

2 likes

Klinkt te mooi om waar te zijn…
En het is een Russische winkel dus bestellen kan nu niet.

https://husale.shopsfashion2023.ru/content?c=casio%20mdv106%207av&id=1&language=Dutch&currency=EUR

1 like

wens je succes…

Geen contact gegevens.
Geen adres
Geen telefoon nummer.
Bij twijfel niet bestellen. :-1:

2 likes

Deze kende ik al. Na de vorige vondst die ik aan @Jesus verkocht heb ben ik alweer een hele tijd aan het zoeken naar een nieuwe. Dit gaat gewoon net als de vorige keer een paar jaar duren. Geen probleem en geen haast, deze was mij ook te duur.

ja dit is toch duidelijk…

men beseft niet hoe zeldzaam die is

Op Hirsch Modena leer, spatwater bestendig leer volgens de fabrikant.

4 likes

Heel mooi!, in Nederland nog te koop?

Zeker!

Wel een stevige band die pas na 1 week dagelijks dragen mooi in model komt. De binnen voering is echt goed, geen enkele huid irritatie.

De Duro 106 groen komt van Amazon dot com

2 likes

Dank je wel, mij lukt het niet via amazon.com zonder creditcard te kopen.
Amazon.de en be leveren weer niet aan Nederland
Het zou met een Amazon account wereldwijd kopen gemakkelijker moeten maken, helaas dit nog niet mogen ervaren :pleading_face:

1 like

Ik gebruik PayPal gekoppeld aan mijn normale bankrekening voor Amazon dot com

1 like