Heb je polsen van 20 cm ? Hij oogt niet te klein hoor
Mooie maat, dragen dus .
Niet echt te klein hoor.
Je slaat de spijker op zijn kop precies 20cm, ik wist nooit dat ik grote polsen had totdat ik de fotos van mensen hier met een duro vergeleek met die van mijzelf. Op de foto staat hij inderdaad prima maar in het echt vind ik hem net te klein denk dus meer aan een 46 of 48
Ah ok. Groter is dus beter Al iets opt oog dan ?
Serieus? Prima maat wat mij betreft.
Als het maar niet zo’n gruwelijke TW Steel gaat worden
@Kevinvw Casio G-Shock heeft wellicht iets voor je…
Er zijn er niet veel die hetzelfde zouden zeggen. Voor de meeste mensen is de Duro te groot
Mijn pols is 16.5 cm omtrek. Ik snap wel dat je met 20 misschien iets groters zou willen, maar ik vind hem je goed staan!
Van Casio naar Breitling is wel een serieuze upgrade, ook voor je portemonnee.`
Ik ben zelf nog steeds onder de indruk van de Duro als je kijkt welke toffe en mooie duiker je krijgt voor slechts 50 euro.
Serieus… 45,93 euro inclusief alle kosten!
Beste stap voorwaarts en als dat je doel is dan komt ie er wel toch !
Ik ben het helemaal met je eens ik ben ook onder de indruk van de prijs en de kwaliteit van de casio. Laat ik het zo zeggen dat ik niet heel lang in de horloge wereld zit, ik heb het virus redelijk kortgeleden pas opgepikt. De casio is mijn 2e horloge ooit. Ik ben ook niet rijk, maar ik heb een goede baan en kan het betalen en ja waarom dan niet? Alleen mijn issue omdat ik er natuurlijk niet zoveel verstand en mooie passend liever te groot dan te kleine duiker vinden die erg bij mij past.
Mijn zwakte = duikers en blauw
Kijk lekker rond, misschien kun je ze ergens passen dan zie je ze in het echt. Vraag advies hier en doe niet overhaast een aankoop. Veel plezier
Ga eens een dagje uit in Roermond, daar kun je Breitlings passen en zijn er regelmatig mooie aanbiedingen. Horloges in deze prijsklasse moet je echt om je pols zien en voelen voordat je iets koopt.
Volg onderstaand topic maar eens een tijdje, wie weet…
Is dat de hour passion? En hebben die dan ook horloges die niet meer gemaakt worden(beide horloges worden in de hoedanigheid niet meer gemaakt)
Geen idee, informeer even in het Outlet topic.
Zojuist mijn Duro opgehaald na een batterijwissel en waterdichtheidstest bij de beste juwelier van een kleine provinciestad. Is 35 euro daarvoor een redelijke prijs? Nog een keer zo’n bedrag en ik had er ook een nieuwe voor kunnen kopen. Vind ik wel een nadeel van goedkopere waterdichte quartzhorloges, al blijft het veel goedkoper dan een high-end mechanische duiker. Maar een mechanische Seiko, Vostok of Chinees zal op den duur wel veel goedkoper zijn.
Lijkt me een redelijke prijs al koop je een nieuwe 106 inderdaad al voor minder dan 60 euro nu.
Een mechanische Seiko heeft ook onderhoud nodig en moet je ook laten testen op waterdichtheid.
Een Vostok is het goedkoopst al moet je er van houden en zijn nukken voor lief nemen.
Een Chinees (hommage) heeft het gewoon niet…
N.B. ik heb een Duro (106) en 4 Vostoks.