Casio Duro Only

Helaas zelfs maar 5 bar. Kortom, dat is geen duiker en een grote teleurstelling voor een Casio wat mij betreft.

1 like

Ik draag mijn Duro op mijn 17,5 cm pols maar die is wel wat plat aan de bovenkant.
De lugs zijn flink gebogen dus dat is een voordeel maar het is voor mij ook wel op het randje. Draagt erg comfortabel.

Bovenaanzicht:


3 likes

Thanks, was er al bang voor na een eerdere summiere zoektocht. Die zilveren is ook wel een beauty😍

2 likes

Nogal ja, ik zoek er al lang naar. De volledig blauwe is ook mooi overigens, mooie sunburst wijzerplaat.

Kan ik beamen :wink: niet te zien op de foto’s, maar die van mij is blauw

1 like

N.B. Ga voor de 106 met Marlin op de wijzerplaat, verkrijgbaar bij Amazon dot com en nog voordeliger dan de 107 op de meeste websites.

1 like

Dank voor de tip. Daar had ik hem inderdaad zien staan voor een leuk prijsje.

Ook nog dank voor de foto’s van hoe de Duro om je pols zit! :slight_smile:

1 like

Nadat ik mijn eerste Beads Of Rice band had gekocht voor mijn Vostok “Panerai” leek het me leuk deze zeer comfortabele band eens op mijn Duro te zetten. Ik vind het best goed staan en het draagt ook bij dit horloge zeer comfortabel.


€37,59 | 316l Roestvrijstalen Kraal Rijst 22mm

4 likes

Zeker weten Folkert.
Hiermee krijg de Duro meer cachet en meer upgrade aanzien. :+1:
En een super klasp op de kop toe.

2 likes

Dankjewel, er is ook een versie met holle endlinks maar daar zit een andere “buiging” in dan de lugs dus dat zou niet mooi staan.

Het comfort van de BOR is opvallend goed t.o.v. standaard schakels. Alle schakels bewegen individueel. Wat overigens bij heel goedkope BOR niet altijd het geval is. In het filmpje op AliExpress staat bij deze band hoe je een “nep” BOR kunt herkennen, wist ik ook niet tot voor kort.

1 like

ik heb zon duro ooit eens voor 50 euro gekocht en weer verkocht, omdat te groot.
wil ehm eigenlijk toch wel weer kopen, waar kan je zo’n casio goedkoop krijgen ?

1 like

Amazon.com bedoel je toch? Want we willen wel de 106 met Marlin.

Aanbieding nu: enkele modellen €55 inclusief alle kosten!

2 likes

Je hebt gelijk Folkert . Ik was de visje vergeten. :sob:
Een beetje dom van me , want daar gaat het tenslotte om.

1 like