Casio Duro Only

Top vakantie beater! Blijft een ontzettend fijn horloge!

6 likes

Niet alleen fijn voor op vakantie maar ook naar werk…

8 likes

8 likes

Sinds kort zit mijn Duro op een Di-Modell haai lederen bandje, overgenomen op het HF.
Zeer comfortabel, ook als ie zeiknat wordt, is volledig waterproof.

3 likes

https://javys.biz/casio/series_new.php?series_id=DR0013&launch_date_Mon2=2008-07&DisplayType=List

Heel veel Marlins

Copyright Greg Anderson.

3 likes

Behalve die ene mooie witte :wink:

Ja maar die heb ik al. :rofl: :+1:

1 like

En ik nog steeds niet :sob::joy:

1 like

Ik zoek met je mee. :+1:

2 likes

De goede oude Duro maar eens uit de kast gehaald.

11 likes

Leuk bijpassende armband. :+1:

2 likes

Ja, dat is een mooie combi zo!

2 likes

Vind ik ook, al ben ik niet echt een fan van Jubilee banden. Maar met deze kleur combinatie heeft het wel iets, sterker nog, ik vind dat ie echt wel kan tippen een een Rolex Sub in dezelfde kleuren combinatie.

1 like

Hahahahahahahaha,

Nou dat wil ik nou ook weer niet zeggen.

6 likes

Ik ben heel happy met blauwe Duro Marlin. Nu ben ik al een tijd op zoek naar een groene duiker met zo’n prachtige sunburst. Is er een (vintage) Duro met een groene plaat?

6 likes

Voor zover ik weet niet, ik heb de Duro met groene bezel maar die heeft een zwarte wijzerplaat met weinig sunburst.

Van de MDV106 series zijn er 3 kleuren dials uitgebracht. Zwart , blauw en zilver. Wel verschillende kleuren bezels en combinaties.
Zie post 282.

1 like

Zit er over na te denken om voor de vakanties dit jaar een Duro aan te schaffen. Twijfel echter over het formaat. Ik heb nou niet bepaald indrukwekkende polsen (ca. 17cm) en ben bang dat 'ie een beetje te groot uitvalt. Ik heb een tijdje met de Pagani PD1701 gelopen (Speedmaster homage), en dat vind ik qua grootte toch wel een beetje de max (misschien zelfs net iets té groot).

Valt de Duro echt zo groot als dat ik online lees?

Ik ben er van op de hoogte dat er een 38mm bestaat, maar daar ben ik op het eerste oog niet zo’n fan van…

1 like

Tegenwoordig heb uit de nieuwe serie zonder visje ook een 35mm te koop. Echter met lagere eigenschappen dan de 44mm versie. 10 ipv 20 bar en geen geschroefde kroon.

1 like