Casio Duro Only

Pepsi op staal

7 likes

Mijn stalen (Ali) band is gesneuveld helaas.
Baal er stevig van want ben deel van de schakel dus verloren en kan hem niet meer repareren.

Alle waar naar zijn geld moet ik dan maar denken :frowning:

4 likes

Ja alle waar naar zijn geld. Ondanks dat draagt het goed. Ach, een nieuwe kost niet veel. Hopelijk is je Duro niet door een val beschadigd.

Misschien te strak gedragen / afgesteld?

Niet gevallen gelukkig

Niet anders dan de rest uit de collectie … en ik draag zo goed als alles op staal.
Beetje jammer dat ik dadelijk meer heb uitgegeven aan de band dan het horloge zelf … maar ach …

Gekocht eerder dit jaar als vakantie horloge. Ideaal voor aan het zwembad/strand. Voor de rest draag ik deze niet zoveel. Misschien dat er met een stalen band wel verandering in komt.

5 likes

En back in business voor nog geen tientje heb deze band erop gezet.
Voor de gein nog een generieke 22 mm met curved end links bij gekocht die was net 4,99 dus leuk om te proberen maar die krijg ik er “net” niet op helaas.

Wellicht een keertje die end links onder handen nemen want is een fijne zware band die lekker aan voelt.

Voor nu dus de “dure” band erop :slight_smile:

8 likes

Endlinks passen goed! Ik heb niks met Jubilee banden maar deze staat de Duro heel goed.

Sinds vandaag mag ik me hier ook melden, heel blij mee:

12 likes

Mooi man,

Heb er ook ene gehad, maar vond hem voor mij te groot.
Jammer want tis echt een tof horloge!

2 likes

Één van de mooiste uitvoeringen! Welkom bij de Duro club. Ongelooflijk veel duiker voor je geld met een super uitstraling.

Alleen het originele bandje vind ik te stug maar dat is makkelijk te vervangen.

1 like

6 likes

Na ruim een jaar dragen gemerkt dat het gebruikte mineraalglas wel erg makkelijk krassen butsen oppakt. Naar mijn gevoel meer dan bij andere mineraal glas. Ook bij normaal gebruik.

Herkenbaar?

Ik ben vrij voorzichtig met mijn horloges. Heb zelfs weinig krassen in plexiglas.
Nog geen kras te zien op mijn Duro glas.

Nope heb er vrijwel direct saffier ingezet.
Na intensief gebruik als weekend / klus horloge ziet hij er nog top uit !

Zelf geplaatst?

10 likes

Yes allemaal te vinden in dit topic :slight_smile:

Iemand nog een tip waar ik een saffier glas zou kunnen laten plaatsen voor mijn Duro?

6 likes