Als iemand geïnteresseerd is om één van deze banden op zijn duro te proberen ik stel ze beschikbaar, stuur mij dan even een PB.
Ik krijg hem er niet op. Waarschijnlijk te dikke vingers.
Het is inderdaad gepriegel op de vierkante millimeter.
Is dat originele glaasje zo slecht? Kun je m zelf upgraden? Spiegelt idd wel maar voor net geen 50 euro vind ik dat het horloge er behoorlijk goed uitziet.
En ik had al een Ali FKM en RVS band gekocht omdat iedereen het originele bandje matig vind maar het valt mij helemaal nog niet tegen… Voelt voor mij zachter aan dan FKM wat ik op een Vostok draag.
Op zichzelf is de mineraal glas niet slecht maar saffier is beter bestand tegen krassen. Zelf doen is niet moeilijk, je heb alleen een persje nodig.
Volledig mod/upgrade voor rond de 40 euro!
Gisteravond de nieuwe Duro op Ali RVS gezet en ik vind dat het prima staat! Sluit mooi aan en de band draagt comfortabel. Geen rammelende schakels en de sluiting is goed. Geeft het horloge meer uitstraling dan met het originele bandje wat overigens ook niet heel slecht is.
Gebruik de originele Casio bandpennen, bij mijn Ali RVS zaten heel dikke bandpennen die ik niet passend kreeg, de pinnen wilden niet diep genoeg in de lug gaatjes klikken.
Inderdaad een verbetering, prijs-kwaliteitverhouding van die Ali- en Amazonbracelets zijn prima.
Veel draagplezier gewenst .
Bedankt voor de tip
Gaat wel lukken, na één dag met RVS verveelt het horloge geen moment in tegenstelling tot gisteren met het originele bandje.
Ik heb een 17,5cm pols en daar ligt de Duro ook wel heel goed op qua pasvorm van de kast.
Geen rammelende schakels en geen haren uitgetrokken.
Hahahahaha,
Had precies hetzelfde, alleen heb ik hem maar 1 keer gedragen.
Vind het zo’n gaaf horloge maar hij is helaas te groot!
Succes met de verkoop.
Ben je (denk ik) zo kwijt!
Is groot maar draagt klein door de korte en gebogen lugs. Uitstraling van het horloge vind ik echt vergelijkbaar met een horloge van honderden euros. Op mijn 17,5 cm pols ligt ie voortreffelijk, één van mijn comfortabelst dragende horloges maar wel met RVS band.
Nauwkeurig ook, slechts +0,5 s/week
Toppertje hoor .
Je mag pas verkopen in het blauw als je minimaal TL-2 bent. Verkapte verkoop in andere topics is niet toegestaan.
Kan dat dan als TL1, een bericht weghalen?
Ja dat wel. Dan zie je drie puntjes en daarna een prullenbak. Moet kunnen na een paar minuten.
Had recent iets bij een verkeerd topic gezet en toen weggehaald.
Ja dat kan wel, wijzigen niet