Casio Duro Only

Hoef je niet over op te scheppen, iedereen heeft een bepaalde polsmaat, kwestie van het passende horloge erbij vinden.
Maar een kleinere Duro zou zeker een succes zijn.

1 like

Ja ik snap dat bij veel merken niet… top horloge en dan joekel van n maat. Deze in 40 zou ik zo graag willen idd. Droomhorloge

1 like

Een 40mm Duro, moet er niet aan denken :astonished:
Ik wordt zo droevig van die leuke horloges die 40 of 38 mm zijn!
Behoed me wel weer voor weer een nieuwe aankoop :joy:

@fdpg1963 komt helemaal goed met de verhouding tot jouw pols :wink:

1 like

Even op een NATO gegooid.

12 likes

Dat gaat je denk ik niet lukken. 49 euro ga je in Nederland niet vinden.

Bij Amazon komen er verzendkosten en importkosten bij, maar dan ben je wel van alles af met invoeren. Daar heeft iedereen last van met bestellen van buiten de EU.

Wel goed om te weten: bij Amazon bestel je de 106 versie. Deze heeft het ‘visje’ op de wijzerplaat. Bij bol.com bestel je de 107, dat is een nieuwer model, maar onder verzamelaars en liefhebbers minder gewild dan de merlijn versie.

Mijn advies is om wel bij Amazon te bestellen.

2 likes

Ik was totaal ook €68 kwijt bij Amazon.com en het horloge is onderweg. Duurt redelijk lang. Maar zoals @Haaky al zei: dan heb je de 106 met visje, absoluut een must voor mij.

Net binnen. Geen visje; 'k ben meer een vleeseter. Vind het erg veel horloge voor het geld.

4 likes

Dank voor de gegeven antwoorden. Ik wil inderdaad ook voor de 106 gaan, zal dan toch via Amazon worden. Kijk er naar uit!

1 like

Voor zover ik weet zijn er maar 3
kleuren dials uitgebracht. Zwart, blauw en zilver. Weet iemand of er ook andere kleuren van de 106 bestaan?

Niet dat ik weet, de zilveren is niet meer nieuw aan te komen. Blauwe dial is ook met blauwe bezel, zwarte dial met zwarte, groene, gouden, zwart/blauw of rood/blauwe bezel

1 like

Is ook heel mooi! Hoe bevalt het Casio bandje?

Dan heb ik ze alle 3 .

1 like

Ho Ho, de zwarte Gilt Dial ontbreekt dan nog :sunglasses:

1 like

Prima, soepel en stevig. Alelen wat aan de lange kant voor mij. Gelukkig laat het zich prima kortwieken.

Groen:

Met Ali-bracelet van €14,-.

4 likes

Na lang wachten dan eindelijk binnen! Ziet er fantastisch uit in deze prijsklasse. Pasvorm prima op mijn 17,5cm pols. Bijgeleverde bandje is heel redelijk. Mooie wijzerplaat en wijzers, mooie bezel, mooie kast. Secondewijzer tikt net niet helemaal op de seconde streepjes. Schroefkroon werkt goed maar is wel wat klein met dicht schroeven. Bezel draait goed, stevige klik maar niet te stroef. Weinig speling.
Ik ben er heel blij mee, totaal €68 euro kwijt vanuit Amazon.com. Heel veel horloge voor dit geld.

8 likes

Veel plezier ermee. Inderdaad veel diver voor je money. :+1:
Nog even een saffiertje prikken en dan is ie top.

2 likes

Mijn tweede duro is binnen! Achttien dagen geleden besteld bij Greatwatches.
Deze dagen het glaasje nog upgraden en weet nog niet welke band er uiteindelijk op gaat… voorlopig op de seiko jubilee.

8 likes

Heel mooie kleur!

1 like

Jubilee staat hem goed!

8 likes