Mooi visjes ![]()
Blauwe en zilver dial zijn zeker onderweg .
Zeker weten.
Ik heb hem in het zwart, maar mijn eega heeft hem geconfisqueerd. ![]()
Niet meer nieuw te krijgen toch?
Mooie foto van een fraai horloge, voor dat geld
.
Eindelijk mijn Duro weer om.
Nieuw glaasje in laten zetten, meteen nieuwe batterij erin en weer waterdicht af laten persen.
Ik was meer kwijt dan m’n vrouw die de batterij van haar Aquaracer heeft laten vervangen maar ach, het blijft toch m’n Duro…
Na bijna 4 jaar is de batterij van mijn Duro leeg. Aangezien ik toch nooit dieper dan 1 meter duik en ik €20 euro bij de horlogemaker toch wel wat overdreven vind voor een horloge van €50 ga ik gewoon zelf de batterij vervangen.
Overigens ben ik blij verrast dat er toch een mooi Miyota uurwerkje met Murata batterij in zit voor dat geld. Ik zet er gewoon een Duracell in dan kan hij weer jaren mee.
Zo, voor €3 een nieuwe Duracell knoopcel erin gezet, gaat vast wel minimaal 3 jaar mee. Blij dat ik deze weer eens kan dragen met de zomer in het vooruitzicht.
Casio Duro, what else! ![]()
Ok, het Hirsch echt rubber bandje is duurder dan het horloge maar het staat mooi vind ik en het draagt heel comfortabel.
Mijn Tudor Mini-Sub verkocht omdat ik deze eigenlijk iedere dag draag! Binnenkort wil ik nog wel 2 mods doen, een plexiglas plaatsen en mercedes wijzers er in zetten. Echter krijg ik de caseback er met geen mogelijkheid af… het is een snapback en niet een geschroefde zoals op de 44mm iemand een idee hoe ik hem er af haal?