Mijn “Dikke Bertha” ![]()
De enige echte met
(ok, het is een Marlijn…)
En met de originele Casio schakelband zo te zien.
NA:
Ik had al een aantal Casio’s maar nog geen duiker van welk merk dan ook. Vaak bijna een mdv-107 gekocht want die zie je overal te koop staan voor weinig. Ik had geduld en werd beloond. Op Buyee het winnende bod uitgebracht (€42,-) en daarvoor krijg ik deze betere bracelet, plus de originele en de doos etc er bij. Moeten nog wel postzegels bij en douane kosten. Gaat hopelijk allemaal meevallen. Maar dan de keuze maken: ga ik alle andere kleuren Duros ook verzamelen, of juist alleen Pepsi’s ook van andere merken? Valt allemaal niet mee.
Super! De enige echte met
Mooie vangst!
Volgens mij heb je maar 3 kleuren wijzerplaat van de mdv106.
Wel meer variaties met de bezels. ![]()
Je zult onder de indruk zijn van de Duro als je 'm uitpakt. Zwart en blauw zijn de verkrijgbare wijzerplaten en een flinke keuze aan bezels. Op Amazon dot com kun je ze redelijk geprijsd scoren soms. En die zijn met
.
Er is ooit een zilverkleurige wijzerplaat uitgebracht maar zie daar maar eens aan te komen… ![]()
![]()
De MDV-106 is veel leuker maar is uitsluitend in de VS te koop. Import kosten op Amazon dot com zijn ongeveer €10 dus dat valt mee. Zit al bij de Check out inbegrepen. Foto van een paar maanden geleden:
Gekocht met het stugge Casio kunststof bandje en voorzien van AliExpress staal.
Hallo! Erg blij mee. Via Buyee voor 4 tientjes. Moesten nog 2 tientjes naar de belasting. Maar dan heb ik ook iets. Past nog niet. De extra schakels van dit extra luxe bandje zijn extra klein. Binnenkort mee naar een juwelenboer.
Mooie prijs! AliExpress heeft ook passende bracelets zoals je bij de mijne kunt zien. Inclusief holle endlinks maar het past prima.