Casio Duro Only

Casio heeft al de X factor maar de Duro marlin echt helemaal!

2 likes

Ik ga voor de Hulk :rofl: :frog:

1 like

Ik ga voor Kermit :grin: Ik keek als tiener altijd naar de Muppetshow… :joy:

Ik ben nog steeds jong en keek ze allebei. :eye: :+1: :rofl:

Oranje in de band staat hem goed

Steeds vakantiegevoel bij deze :wink:

11 likes

Oh wow dat is nog veel groter dan ik had gedacht. Heb wel eens zwaardvis gezien op een markt op Malta.

1 like

Kun je nu voordelig kopen op Amazon.com met groene bezel en Marlin logo

1 like

Jouw RVS band is echt de mooiste. Sluit heel mooi aan. Op Ali kom ik ze nog niet zo mooi tegen tot nu toe, in de reviews zie je foto’s waar ze wat rommelig aansluiten.

Vanaf mijn 20e tot ongeveer mijn 40e levensjaar dag in dag uit een Casio Marlin W35 gedragen tot ie het opgaf vooral door mijn onwetendheid dat horloges niet eeuwig waterdicht blijven. Altijd mee gezwommen, vaak ook in zee. Ongelooflijk wat dit horloge allemaal aankon! Helaas was ik destijds nog niet echt een horloge liefhebber en is ie weggegooid (spijt!!!). Was ook wel aardig geoxideerd van binnen.
Kreeg toen van mijn vrouw een mooie Tissot welke ik nog steeds heb.
Op dit moment heb ik alleen een W-800H-1AVES, ook weer zo’n onverwoestbaar ding voor weinig geld. Maar echt mooi vind ik 'm niet dus kan niet wachten op mijn nieuwe Duro Marlin.

Beide dochters dragen overigens ook vaak Casio digitaal, van die kleine digitale dames modellen. Tijdens mijn MTS opleiding vele jaren een Casio rekenmachine gehad, een FX-602P waar ik zelf regelmatig handige programma’s voor schreef. Tof ding was dat. Ben altijd wel een beetje Casio fan geweest.

3 likes

Ik had een Jubilee band besteld bij Strapcode voor een Seiko 5 Sport.
Horloge had ik terug gestuurd maar de band is zo solide dat ik hem te mooi vind om terug te sturen. Dus nu opzoek naar een horloge wat bij de band past.

Casio duro :white_check_mark:

12 likes

Ik zit eraan te denken een rvs band op mijn duro te plaatsen als mijn gereedschap binnen. Welke banden raden jullie aan of hebben jullie suggesties?

2 likes

Interessante vraag, deze volg ik even, hopend op een link :laughing:.

2 likes

Bedankt.

2 likes

Luie forum genoten :wink:
Omhoog scrollen / zoeken zijn al legio opties inclusief links genoemd in dit topic en op dit forum.
Zoekt en gij zult vinden

2 likes

Ik heb deze vorig jaar gekocht. Zowat het goedkoopste dat er te vinden is.
Vol staal en dus vrij degelijk.

Alleen is het staal geen topkwaliteit natuurlijk en zit hij net niet even comfortabel als de originele Casio-banden.
Vandaar de vervanging door Casio-staal intussen. De Amazon-band ligt er nu ongebruikt bij :

https://www.mastersintime.com/us/en/casio-stainless-steel-bracelet-10391237.htm

3 likes

Ik heb op het moment 2 stalen banden voor mijn duro. Een mesh band (€10,- AliExpress) en een Jubilee (€100,- Strapcode) beide staan hem perfect!

mesh:

jubilee:

6 likes

Tevens heb ik nog een AliExpress jubilee bicolor onder weg samen met een oyster bicolor. Beide zijn ook in gewoon staal te verkrijgen.

Ik ontvang ze einde deze maand. If ze dus goed passen en van degelijke kwaliteit zijn kan ik dan pas vertellen. Beide waren ze rond de €10,-

3 likes

Beiden mooi. Mesh van Ali is ok maar het stukje dubbele band over elkaar geschoven gaat mij altijd irriteren.
Mijn eerste Duro is onderweg vanuit de VS, eerst maar eens kijken wat de originele rubber band voorstelt…

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop! Ik begrijp wat je bedoeld met de mesh band, ik heb redelijke dunne polsen en het deel wat dubbel zit is aardig groot in mijn geval. Ik heb er geen hinder aan dat is dus persoonlijk.

1 like