Dankjewel! Ben heel benieuwd hoe de Duro in de praktijk is. Ik heb 17,5 cm pols en heb de Ali mesh gekocht voor mijn Vostok Radioroom. Die zit nu op FKM Tropic van Ali. Is 22mm dus ook voor de Duro geschikt.
Goed om te weten @Chro_No
Lijkt me wel een goed idee om op zoek te gaan naar een origineel. Anders krijg je wellicht een beetje goedkoop Vostok achtig spul…
Maar voorlopig kan er FKM op, dat draagt aardig comfortabel, zacht en plakt niet.
Zo slecht als de VoStok banden heb ik nog nooit elders meegemaakt.
Die Ali banden zijn echt dikke prima aldus mijn ervaring.
De lengte is OK. De randen van de schakel zijn enkel niet iets scherper dan bij andere banden…
Maar is de Duro nu 20 of 22mm? Op Ali kun je kiezen… Ik heb een 106 besteld…
Zoals gezegd als je even omhoog scrolled vindt u deze post
Daarin wordt het aangegeven in het youtube filmpje waar het ook nog eens in de beschrijving een link staat zodat u het daar nogmaals kunt checken.
Al eerder al benoemd, het kan echt geen kwaad om soms zelf eventjes wat moeite te doen en omhoog te scrollen of de zoekfunctie te gebruiken.
Maar omdat ik niet alleen kritisch ben vandaag maar ook in een goede bui uw antwoord :
22mm
Haha heerlijk, jou jubilee band heeft dus uiteindelijk meer gekost dan het horloge zelf? Wel een erg mooie combinatie, band ziet er goed uit!
Ja dat klopt haha. Maar ik had de band besteld voor een Seiko 5 Sport. Dat horloge had ik terug gestuurd. Maar ik was zo onder de indruk van de kwaliteit van de Strapcode jubilee dat ik hem op de Duro testen. De Seiko 5 Sport end links kwamen best goed overèèn met die van de Duro. Dat was voor mij reden genoeg om de band te houden. Ook al was de band een keer zo duur als dat het horloge gekost heeft
Excuses voor het slechte zoekwerk van mijn kant, je hebt helemaal gelijk! Zojuist de genoemde band besteld bij Ali voor €21 inclusief verzendkosten.
Excuses voor mijn luiheid
, zojuist 2 stalen banden bij AliExpres gekocht. Gaat even duren, ben benieuwd.
Dat lost het minder aangename gevoel bij deze band niet helemaal op voor mij. Van alle staal dat ik heb is dit toch echt wel de minst leuke om dragen. Ooit krijgt iemand die cadeau wanneer er eens een Casio de deur uit gaat… (Kan nog wel even duren )
Bedankt voor alle tips. Volgende maand ga ik naar bandjes kijken. Heb mooie voorbeelden gezien. Bedankt voor het meedenken.
Ik snap geen Frans
Kl*****k nu heb je zoveel foto’s laten zien met die goudkleurige details, dat ik hem ook besteld heb
Werkt aanstekelijk dit topic, ik kan gewoon niet wachten tot m’n NA geleverd is…
Haha als het zaadje éénmaal gezaaid is.
Hij is wel lekker met z’n gouden accenten.
Gefeliciteerd met je aankoop
Ik heb 2 bicolor banden in aantocht. Ben net een klein kind.
Een beetje kinderlijk zijn is helemaal niet erg, het leven is al serieus genoeg. We worden gewoon blij van horloges en banden wisselen.