Casio Duro Only

Fraaie collectie! Mooie banden…

1 like

Barton Elite 2 kleurig en origineel
bracelet. :+1:

2 likes

Ik heb een band als jou zilveren besteld bij Ali

Na het wegdoen van mijn hydroconquest miste ik toch een tweede duiker in de collectie. Al wel eerder gekeken naar een Duro, maar op een of andere manier nooit besteld. Na weer lekker te zijn gemaakt door dit topic kon ik het niet laten om een “batman” te bestellen. Natuurlijk via de Amerikaanse Amazon met het marlin logo. Kan niet wachten tot hij binnen is😁

4 likes

Me too, ‘track&trace’ van Amazon is ruk, in positieve zin, hij kwam eerder in de bus. Volgens hun systeem was hij na bezorging nog in de USA :laughing:.

1 like

Ja had je post gelezen, jou foto van de zwart blauwe variant heeft er mede voor gezorgd dat ik definitief voor die variant ben gegaan! Hopelijk is die van mij er ook wat eerder, maar als hij er voor september is ben ik al tevreden. Kan ie mooi samen met mij op ontdekkingsreis in Thailand😄

2 likes

Hmmm… de duro is nu op nato mijn zwemhorloge geworden, maar vind het ook fijn om een kwarts op staal bij de hand te hebben…
En natuurlijk zit ie net op nato als ik 'm op staal wil dragen…
Dus incoming van Ali: stalen band en saffiertje en van Greatwatches: de blauwe Duro.

5 likes

Dit wil ik de Duro-liefhebbers niet onthouden.
Twee bandjes van Chibuntu gekocht bij Bol.Com, €29,- pst. Best okay, lijkt mij.

Een blauwe voor de blauwe Duro:

Een zwarte voor de groene Duro:

Ter vergelijk, een Zealande van €150,- op mijn Seamaster:

4 likes

Die laatste is dan een Dure :sunglasses:

3 likes

Al dagen geleden besteld, wacht nog steeds op verzending. Nog niks geïncasseerd van m’n creditcard… Hoop dat het goed gaat. Bestelling is wel bevestigd.

Dan zal het toch wel goedkomen. Maar Ali en Amazon zijn niet zo van de rappe communicatie.

Ik ben blij dat ik de groene besteld heb. Wat is ie mooi! Hoe bevalt rubber? Ruik je dat niet? Ik heb tot nu toe alleen FKM straps.

Geen raar luchtje, prima rubber, niet zo soepel als de Zealande, maar dat is een andere prijsklasse.
Sluit ook niet zo goed aan bij de kast, de Zealande uiteraard wel.
Maar voor die Euro 29,- prima bandje. Veel meer zou ik niet uitgeven voor een band voor de Duro.

1 like

Horloges gereedschap? :grimacing:

Wat is de vraag hier?

Op de achtergrond is gereedschap te zien.
Een grapje op z’n tijd. Of mag dat niet…

Op welke foto?

De eerste van dit topic geloof ik. Zie je ringsteek sleutels en andere gereedschap.

Bedoel je die waterpomptang? :grin:

Dat komt wel goed. Ik heb recent ook twee horloges besteld bij Amazon.com en die worden pas van je CC afgeschreven na verzending.

1 like