Casio Duro Only

Al dagen geleden besteld, wacht nog steeds op verzending. Nog niks geïncasseerd van m’n creditcard… Hoop dat het goed gaat. Bestelling is wel bevestigd.

Dan zal het toch wel goedkomen. Maar Ali en Amazon zijn niet zo van de rappe communicatie.

Ik ben blij dat ik de groene besteld heb. Wat is ie mooi! Hoe bevalt rubber? Ruik je dat niet? Ik heb tot nu toe alleen FKM straps.

Geen raar luchtje, prima rubber, niet zo soepel als de Zealande, maar dat is een andere prijsklasse.
Sluit ook niet zo goed aan bij de kast, de Zealande uiteraard wel.
Maar voor die Euro 29,- prima bandje. Veel meer zou ik niet uitgeven voor een band voor de Duro.

1 like

Horloges gereedschap? :grimacing:

Wat is de vraag hier?

Op de achtergrond is gereedschap te zien.
Een grapje op z’n tijd. Of mag dat niet…

Op welke foto?

De eerste van dit topic geloof ik. Zie je ringsteek sleutels en andere gereedschap.

Bedoel je die waterpomptang? :grin:

Dat komt wel goed. Ik heb recent ook twee horloges besteld bij Amazon.com en die worden pas van je CC afgeschreven na verzending.

1 like

Dat wat idd beeldvorming om de referentie naar mijn opmerking “klus horloge” te onderbouwen.

De golden Marlin is binnen gehengeld :sunglasses:
Was nog even een drama wat tracking betrof. Amerikaanse verzender die het lokale nummer niet doorgaf. Dan de lokale bezorger die 1x voor piet snot aangebeld heeft en de volgende dag bij een pick-up punt bezorgde. En ik geen idee welke van de 3 :joy:

Is allemaal goed gekomen en nu de eerste plaatjes van dit plaatje :star_struck:

Zo meteen maar even een ander band erop zetten.

7 likes

Voor nu gekozen voor een zuludiver, een waterbestendige leer en rubber combinatie.
Donkergrijs staat hem wel :kissing_heart:

7 likes

Wat mooi! Mijne is onderweg, kan niet wachten… Amazon.com laat in de app wel mijn huisnummer zien dus :crossed_fingers:

Heel veel plezier ermee! Mooie band heb je eraan gezet. Het origineel gaat er bij mij ook af.

1 like

Mooi kleurtje

1 like

Deze banden zijn inmiddels aangekomen. Ik ben nog op vakantie bestemming. Dit weekend weer thuis en ga ik ze installeren.

Jubilee van Ali rond de €10,-
De goudkleurige centerlinks zijn hol wat het een lichte band maakt. De sluiting is zonder beveiliging.
Al met al voelt hij wel solide als je hem draagt.

10 likes

Deze oyster band is volgens mij dezelfde die aangeprezen wordt in de YT video eerder vernoemd. Ook rond de €10,-

Dit is een massieve band met hollow endlinks, die van de ali jubilee waren ook hollow.
Kwalitatief vele malen beter. De sluiting heeft een knijp beveiliging.

7 likes

Mooi combinatie. Geeft de duruo een boost make-over! :muscle: :+1:

1 like