Casio Duro Only

Dat wat idd beeldvorming om de referentie naar mijn opmerking “klus horloge” te onderbouwen.

De golden Marlin is binnen gehengeld :sunglasses:
Was nog even een drama wat tracking betrof. Amerikaanse verzender die het lokale nummer niet doorgaf. Dan de lokale bezorger die 1x voor piet snot aangebeld heeft en de volgende dag bij een pick-up punt bezorgde. En ik geen idee welke van de 3 :joy:

Is allemaal goed gekomen en nu de eerste plaatjes van dit plaatje :star_struck:


Zo meteen maar even een ander band erop zetten.

9 likes

Voor nu gekozen voor een zuludiver, een waterbestendige leer en rubber combinatie.
Donkergrijs staat hem wel :kissing_heart:

7 likes

Wat mooi! Mijne is onderweg, kan niet wachten… Amazon.com laat in de app wel mijn huisnummer zien dus :crossed_fingers:

Heel veel plezier ermee! Mooie band heb je eraan gezet. Het origineel gaat er bij mij ook af.

1 like

Mooi kleurtje

1 like

Deze banden zijn inmiddels aangekomen. Ik ben nog op vakantie bestemming. Dit weekend weer thuis en ga ik ze installeren.

Jubilee van Ali rond de €10,-
De goudkleurige centerlinks zijn hol wat het een lichte band maakt. De sluiting is zonder beveiliging.
Al met al voelt hij wel solide als je hem draagt.

13 likes

Deze oyster band is volgens mij dezelfde die aangeprezen wordt in de YT video eerder vernoemd. Ook rond de €10,-

Dit is een massieve band met hollow endlinks, die van de ali jubilee waren ook hollow.
Kwalitatief vele malen beter. De sluiting heeft een knijp beveiliging.

9 likes

Mooi combinatie. Geeft de duruo een boost make-over! :muscle: :+1:

1 like

Mijn eerste Ali-aankoop, stalen bracelet van €14,-.
Zat nog een pushbartool en een tool voor de schakels bij. Hoe ze daar dan nog winst op maken incl verzending is apart.
Ook de eerste keer dat ik een stalen bracelet heb geplaatst en op maat gemaakt. Dat kan de rest van het forum natuurlijk allang.
Echter, wat mijn rechteroog ziet maakt mijn linkerhand kapot, meestal. Nu(nog)niet dus:

De Duro knapt er wel van op, comfort is okay, rammelen van de schakels(nog)geen last van.

7 likes

Knapt er zeker van op! Doet niet onder voor een R…x :frog: wat mij betreft.
Mijn AliExpress RVS band is onderweg, de Casio ook van Amazon. Nu ik deze zie kan ik helemaal niet meer wachten! :slightly_smiling_face:

1 like

Oh, die:

afbeelding

Die gouden jubilee staat hem anders wel echt heel goed!
Mmmm twijfel twijfel toch nog een gouden erbij ?

Ik zeg doen! De bicolor jubilee van Strapcode zou wel een betere keuze zijn.

Strap code is top spul (heb er 1 op mijn SARB17 zitten 2 de hands op forum opgepikt) , maar ik vind ze VEULS te duur om nieuw aan te schaffen.
Die verzendkosten en extra belasting zijn echt schofterig

Me too


Strapcode bracelet is wel 3 keer duurder dan de Duro zelf. Het moet wel in verhouding blijven.

2 likes

Eensch.

Mooie combo hoor Paul!

Thanks

1 like

Veel te duur vindt in het niet. De kwaliteit is echt fenomenaal!

Maar @Jesus mee eens dat het te duur is voor een Duro.

Ik heb één band van Strapcode op het oog, heb er helaas nog geen horloge voor gevonden waar ik hem op kan zetten. Echter de alpinist is wel een optie.

1 like