Casio Duro Only

We zijn het grotendeels wel eens hoor, maar zoals ik al zei iedere keer als ik weer op de website zit en een band in mijn mandje heb gegooid vrede heb met de prijs schofferen ze me telkens weer met de absurde kosten die erbij komen.

Hier een voorbeeldje een jubilee band die ik heel tof vind $127,–
Of ik nog even ruim $40 meer wil aftikken voor de verzending van een bandje wat in een bubbel envelop verstuurd kan worden.
Dus op de toch al niet malse prijs komt nog eens meer dan 30% bij. Dat … dat is gewoon schofterig.

Ik ken geen enkele webshop die dit doet en ik shop regelmatig in de US / Azië (en dan doel ik niet op de AliExpresse en soortgenoten).
image

Er zijn er ook een aantal via Amazon.de te kopen. Niet alles, maar de gewenste zal er maar net tussen zitten :sunglasses:

1 like

Mijn hulk gaat binnenkort weg, de Duro is fantastisch maar wil het aantal omlaag doen in de doos en kan hem altijd weer kopen.

7 likes

Euh neen de Marlin dial is niet meer in productie.
Maar mocht je hem kwijt willen voor een lieve prijs voor een mede HF enthousiasteling houd ik me aanbevolen.

2 likes

dat maakt me niet uit, 2e hands is ook prima…

1 like

Check ik wil hem anders wel zolang voor je in bruikleen nemen :wink:
Stuur me maar ff een PB wat je ervoor wilt hebben. Als je in de buurt van Den Bosch woont kunnen wellicht nog ff meeten, maar versturen is ook prima :slight_smile:

2 likes

Hij is er nog voor de geinteresseerden.

1 like

Is dat de olie duro?

1 like

:astonished::astonished:

1 like

Bij Amazon.com is de Duro (met Marlin) nog steeds te koop voor een zacht prijsje…

1 like

nee dat is een zwarte, deze is onaangepast.

1 like

op meer plaatsen zelfs, hij wordt mischien niet meer gemaakt maar volgens mij is er nog genoeg voorraad

1 like

8 likes

cool de PO mod, enjoy!

Bewaar 'm tot ie zeldzamer wordt… Als je 'm weg doet krijg je wellicht spijt.

2 likes

:rofl::rofl::rofl: die wordt niet zeldzaam, daar zijn er duizenden en duizenden en duizenden van gemaakt. De zilveren die ik heb gehad die is pas zeldzaam.

2 likes

De 106 is toch binnenkort niet meer verkrijgbaar? De 107 is zonder vis. Ik koop goedkope horloges liever nieuw…

1 like

oke maar hoeveel wil je er kopen dan? De 106 wordt al tijden niet meer geproduceerd en is nog volop te koop, nieuw. Mijn Poseidon is pas zeldzaam, dit is massa productie. No worries

1 like

Ik maar één 106 groen en die is besteld bij Amazon.com :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::frog::frog:

1 like

Super!!! maar ga niet druk maken om zeldzaamheid van de 106 want dat gaat nooit gebeuren. Los daarvan is het een top horloge, echte bang for tha buck. Doe hem alleen weg omdat ik gewoon teveel heb en er liever dan iemand anders blij mee maak. Je kan wel alles kopen maar je hebtaar 2 polsen.

1 like