Casio "echte" smartwatch

Eindelijk, geen gedoe met overpriced speeltjes die het eind van de dag niet halen zonder stopcontact. Solar.

10 likes

Top!

Ik ben heel benieuwd hoe deze g-squad in het echt om de pols ā€˜valtā€™. Hij schijnt toch wat groter en dikker te zijn dan zn broertje zonder hartslag meting.

Ga je 'm bestellen?

Leuk pakketje! Die komt op mn uitprobeer-lijst :grinning:

Tof!
Er zit overigens wel ook een usb lader bij, dus hij zal het waarschijnlijk niet onder alle omstandigheden alleen op zonkracht redden.

Dat denk ik ook, maar wel veel langer neem ik aan.

1 like

Denk wel dat ik hem ga proberen

1 like

Ik ben een grote Casio fan maar dit vind ik echt helemaal niks. Te dik, te duur, kan te weinig.
Gewoon een activity tracker. Samenwerking met Polar is dan wel weer positief.

Dan maar meteen een Garmin Instinct solar. Is dan wel duurder maar dan heb je ook echt een sport horloge. En Suunto heeft ook vast wel iets moois.

Ik heb laatst ergens gelezen dat als je alleen de klok gebruikt, solar wel werkt. Voor de andere functies heb je de usb kabel nodig om te laden.

Edit: linkje

1 like

Ja, precies.
Mijn hardloophorloge gebruikt niet ook niet zoveel energie, maar zodra ik de hartslagmeter en de GPS aanzet dan kan een zonnecelletje die stroomvraag nog niet helemaal aan vrees ik.

1 like

Hoop voor wat meer kekke kleurtjes!

Zeker. Ik wil alleen geen sporthorloge (ik beoefen geen sport waar ik daadwerkelijk statistieken enzo bij wil bijhouden) die als zodanig herkenbaar is. Inderdaad gewoon dagelijkse dingen bijhouden op een horloge die ik daadwerkelijk af en toe zal dragen. Apple en Samsungā€¦ā€¦ik vind ze lelijk en de trieste ā€œgangreserveā€ :slightly_frowning_face:

1 like