Casio edifice

Zou graag een advies willen over casio edifice. Werkt het goed en is het de moeite waard om d’r een te kopen. By the way vind ze zeer mooi. Maar zomaar 300 piek uitgeven maakt me aan het twijfelen.

Ha Ari,

300 piek is denk ik wat gortig. Hier kun je 'm voor € 100,- krijgen. Heb je 'm dinsdag in huis. Mocht ie niet bevallen, kan hij altijd binnen een paar weken nog terug! :wink:

http://nl.watchshop.com/horloges/casio/heren/ef-539d-1avef?utm_source=google-products&utm_medium=organic&utm_campaign=shoppingfeeds&source=google-products&gclid=COn4_MnI59sCFRexGwodWnANEg&gclsrc=ds

1 like

En een nieuwr, even afhankelijk van het precieze type is voor dacht ik 149 te krijgen hoor! Ik heb de mijne 2,5 jr geleden nieuw voor 179 gekocht … maar ja, sinds kort eindelijk een Breitling dus die is in zijn doosje :wink:

Ik heb er 5 jaar geleden een gekocht, 2 jaar lang dagelijks gedragen, zit net een nieuw batterijtje er in werkt nog perfect en loopt zeer precies.
overigens toen voor slechts 115€, bij mooihorloge.nl.

1 like

Leuk geprobeerd, maar niet blue tooth connected. Die Kosten gemiddeld vanaf 300 Euro

Had dat dan even in de initiële vraag vermeld, dan kan de raad iets gerichter worden gegeven.
Mijn edifice heeft ook geen BT, dus kan daar helaas geen ervaringen over delen.

Oke, sorry daarvoor.

Het gaat om blue tooth ability…

Hallo, ik zelf heb een Casio edifice BT en hij bevalt me zeer goed, mooi horloge om te zien en te dragen, wat aan de zware kant maar mij stoort het in ieder geval niet. De Bluetooth functie werkt goed met mijn iPhone 6 en er valt van alles in te stellen. Ik vind het mijn geld in ieder geval waard!

Het zijn prima horloges! Dit model zon 4 jaar geleden gekocht, doet het nog steeds uitstekend!

2 likes

Hij is nog eens een keer prachtig ook!

1 like

Ah… blue tooth connected. Nou ja, als je daar op uit bent… een Apple watch of andere smart watch die niet via Ali express uit China komt, kost ook al snel € 300 en die zijn lang zo mooi niet! Mijn wederhelft draagt dag en nacht een Fitbit Ionic en die vind ik nou niet om aan te gluren van lelijkheid. Ik heb precies dezelfde als JortP en da’s nu mijn backup watch. :wink:

1 like