Casio en hun bezitters

Absoluut niet. Vind ze echt verschrikkelijk :persevere:
Enkel en alleen op n survivaltrip zou ik het nog wel begrijpen.
Maar ik walg ook van haring en dat schijnen veel mensen ook lekker te vinden :sunglasses:

1 like

Ho, ho,… niet zo maar een gedeelte quoten, dit was niet mijn aanname/stelling/etc.

2 likes

Waar heb je de GPR-B1000-1ER vandaan? Ik kan het nergens vinden :disappointed:

1 like

Casio en hun bezitters?

Volgens mij nog steeds de familie Kashio toch?

Klusklok.

2 likes

Volgens mij heb ik hem toen al heel vroeg hier besteld

https://plazajuwelier.nl/casio-g-shock-gpr-b1000-1er

:slightly_smiling_face:

Ok thanks. Hier staat hij heel lang op Reserveren.
Zag een bij Brandfield maar was tien heel snel weg.
Nu even wachten of de Gulfmaster GWM Q1000 kopen :grin:

1 like

Je weet wat ze zeggen he… “You never really own one, you merely look after it for the next generation”.

… of was dat toch een ander merkje…

2 likes

Hmmm. Die vind ik ook heel erg mooi …
Ik zit zelfs te denken om de GPR-B1000 op het blauwe gedeelte te zetten voor die … :grin:

Twijfels … twijfels …

image

Kun je die eten ?

Ja, maar alleen als ze zout of zuur zijn. Dit is afhankelijk van de bodemsoort van de camping.

1 like

Ik heb zelf:
Casio AE 1200 “Royale”

Casio MDV 106 “Duro”

Casio CA 53W-1ER “Back to the Future”
download

Casio EFM100D-1A4V Planet Ocean Hommage…

1 voor 1 waard voor het geld…
Niet bewust bezig geweest met Casio verzamelen maar ze zijn op mijn pad gekomen en ze zijn fantastische “bang for the buck”

3 likes

Heb er nog wel een paar!

1 like

4 likes

gaaf die gps rangeman. zag em op vakantie en twijfelde wel even.
toch maar laten varen, omdat ik het jammer vind dat ie geen smartphone notificaties weergeeft (agenda, oproepen, Whatsapp, etc.).
paar jaar terug probeerden ze het met een paar gshock modellen. die hadden echter weer geen solar.

toen ik deze dus zag met bluetooth, hoopte ik dat ie notificaties door zou geven, maar helaas. de verkoper zei dat ie dit niet kon…

1 like

Klopt. Het is meer een soort ‘last resort’ survival watch. :slightly_smiling_face:

1 like

Mevr. Orisfan stelde vanmiddag voor om nog zo’n glibberding te eten… ,mijn reactie: dan loop je maar naar huis, kom je de auto niet in!..

:joy:

2 likes

Panharing gaat dan weer wel. Dat heeft tenminste nog n normale structuur.
En mevr. T. heeft deze week meerdere " nieuwe " geprobeerd :face_vomiting:.

1 like

Wat ik me afvraag, kan het horloge met solar genoeg energie opwekken voor alle functies?

Ik bedoel, ik weet dat er een lader bij zit. Maar mocht je die op vakantie niet mee hebben, krijg je em op zonnenergie wel genoeg of zelfs helemaal vol op redelijk termijn? De protreks die ik heb halen dat makkelijk. Maar ik vraag me af hoe dat gaat met deze rangeman. Hij zal voor de gps functie waarschijnlijk een grotere accu hebben. Krijgt de solar dat wel vol?

1 like

@Ari1: Volg je je topic nog wel? :slightly_smiling_face: