Casio en hun bezitters

Heb me daar eigenlijk niet zo heel in verdiept. :blush:

Maar ik lees dit wel her an der …

‘‘On a full wireless charge of five hours, the watch can use GPS functions for about 33 hours.
Four hours of solar charging in bright sunlight (50,000 lux) will provide about one hour of GPS use.
A full charge combined with solar power can up the total usage time to 48 hours. Casio says that the solar charging keeps the time display powered at all times, regardless of the status of GPS functions.
That sounds like the time display will remain working even if the GPS feature is used past its limit’’

1 like

6 likes

Foto staat schuin, niet mijn schuld!

Ja hoor had niks bij te dragen… Maar heb d’r twee, waaronder deze

2 likes

Ziet er iig uit of die wel tegen een stootje kan, de andere mag je ook posten hoor.

Deze als werkhorloge. Lume goed, uitlijning wijzers goed, stalen band wat minder want krijg hem niet helemaal lekker passend.

3 likes

draag deze als beaterwatch, meestal op een nato . Lekker goedkoop gekocht in Amerika.

Foutieve aanname.

Thx. Wel fijn dat behalve de klok functie het blijft doen (en dat je niet met een veredelde armband rondloopt…), ook de solar voor genoeg gps Juice kan zorgen. Idd ideaal als nood navigatie.
Nu nog smartphone notificatie en ik ben om :sweat_smile:

2 likes

Voor mijn draag ik de gouwe ouwe Casio F91-W.
De reden: hij draagt plat en ik mag eigenlijk geen horloge dragen op werk (voedselindustrie) :slight_smile:

1 like

Dat kan ie zeker. Wilde d’r perse een met een Rotary knob, kun je makkelijk instellen op wereldtijden. Deze is de meest simpele uitvoering, volgens mij mijn eerste horloge.

1 like

Icon…

1 like

Toch maar even meedoen dan.

Aangeschaft via forum.

-Naz.

2 likes

Casio protrek prg 60t in titanium en abc functie

Biggest BangforBuck!

Top die casio’s.
Blijven het gewoon doen

zeker top!

1 like