Casio G Shock DW6900U-1ER

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop: Nieuwe Casio G Shock DW6900U-1ER
Nadat ik er zomer 2024 al eens heb gehad en heb laten “gaan” via dit forum, heb ik er weer opnieuw gekocht en ook die mag weer gaan, ik kan simpelweg geen vriendjes worden met welke G-Shock dan ook.
Derhalve identiek horloge als verleden jaar te koop, met orginele verpakking (tegenwoordig is dat enkel nog een doosje, niet meer het aloude blikje), hangtag enz. enz.

Merk en model:G Shock DW6900U-1ER
Diameter: 53.2 × 50 × 18.7 mm
Leeftijd: juli 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 3 juli 2025
Factuur en/of certificaat: Yep, alles erbij, Tag, papieren evt. factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: Yep, helemaal compleet, zoals ik 'm gekocht heb
Conditie (krassen, werking etc): Nieuw, keertje of 5 gedragen, dus geen gebruiksporen of beschadigingen
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: Euro 80,00+ verzendkosten = Euro 5,00
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).