Hallo Horlogeforum leden!, Ik zag sinds een paar dagen een mooie Casio G Shock GA-1000 1AER horloge staan op amazon die ik wil gaan aanschaffen https://www.amazon.com/G-Shock-GA-1000-1A-Aviation-Luxury-Watch/dp/B00BKE40HY Maar ik vraag mij dus af, is dit echt aangezien de prijs nogal goedkoop is voor dezelfde horloge die ook 279 euro kost bij mooihorloge.nl. ik heb geen ervaringen met amazon maar klopt de prijs? is het echt mensen die ervaring hebben met amazon? de prijs omgerekend in euro’s 159,- met verzending via amazon
Wanneer je Amazon niet kent is het misschien handig om te weten dat Amazon vaak slechts tussenpartij is.
Zo ook bij dit voorbeeld.
Dat zie je hieraan:
Als je hierop drukt zie je overigens reviews over “RedBag” ziet er redelijk postief uit zo in eerste oogopslag.
Ik zie geen echt verdachte zaken en 159, is een mooie prijs maar volgens mij niet verdacht laag.
En mocht het wel nep zijn kun je hem heel eenvoudig terugsturen, doet Amazon niet moeilijk over, is mijn ervaring.
Verzendkosten zit in de prijs maargoed er komt waarschijnlijk ook douanekosten bij dat is ook niet al te goedkoop weet ik uit ervaring met aliexpress (china)
Er komt inderdaad nog BTW, inklaringskosten (PostNL €13) en importheffing (want boven de €144) bij.
Daarnaast wordt dit item niet door Amazon aangeboden en dan moet je ook letten op de retourvoorwaarden van de verkoper.
Ik heb mijn GA-1000 Ontvangen maar ik krijg de wereld tijd niet goed als ik de adjust knop indruk krijg ik de tijdzones staat geen amsterdam tussen wel berlijn of parijs maar die lopen 5 minuten voor dat vind ik vervelend toch best lastig in te stellen kan iemand mij helpen die ook een ga-1000 heeft?