Nu kan ik deze alleen vinden op Kish.nl voor € 189,-
is dit een goede prijs of zijn ze ergens nog goedkoper te vinden.
Is namelijk voor mij een beetje boven mijn budget wat ik voor een casio wil uitgeven.
Die had ik ook gezien, maar heeft geen solar en multi band.
Bij Ace had ik ook al gekeken, die heeft het model ook niet.
Ben bang dat het een model betreft die verder niet meer leverbaar is.
i.e.g. bedankt voor het meezoeken
189 euro lijkt misschien veel geld maar dat is het echt niet voor dit model. Ik begrijp dat je dit veel geld kan vinden maar je wil ook heel veel. Solar powered en radiogestuurd. Dat kost gewoon geld. 189 euro is een normale prijs. Dit is een van de meest gewilde modellen en is daarom ook bijna niet meer verkrijgbaar. Spijt als haar op mijn hoofd dat ik hem heb verkocht maar Casio komt met een vergelijkbare die net in Japan uit is. Deze heeft echter niet de geschakelde armband maar een gewone resin band.
Op tiktox hebben ze er nog twee en ben je misschien iets duurder uit. http://www.tiktox.com/gwm5610bc1er-p-2987.php
Ideaal horloge. Oersterk, altijd op tijd en nooit opwinden of batterijen verwisselen.
Dan moet ik er nog eens goed over nadenken, kish heeft ze nu nog op voorraad.
Alleen wil ik hem graag in het echt passen met mijn pols omtrek van 16 cm. Denk dat ik morgen een juwelier hier in de buurt ga proberen om een 5600 model te passen, die is volgens mij toch even groot.
Dat lijkt er meer op kwa prijs, is alleen niet op
voorraad op deze site.
Geloof me wanneer ze hem op voorraad zouden kunnen krijgen betwijfel ik of ze deze prijs dan aanhouden. De 5600 is qua groote allemaal gelijk. Ik heb een 17 cm pols en ze dragen heerlijk. Succes met je keuze.
Heb je daar mischien ook wristshots van, ben erg benieuwd.
Heb zo’n 5600 jaren geleden, toen ze net nieuw waren, al eens gehad en stom genoeg voor een paar euro verkocht omdat de band kapot was, en nu is mijn pols iets geslonken in die jaren.
Ik heb vorige week bij http://www.juwelierwebwinkel.nl een gekocht voor 155.00 euro incl. verzenden en is nog beschikbaar, mits je even mailt, want hij staat nog niet op de site. info@vannoah.com
Mooie klok en voor mij een aanvulling op het vorige model de gw-5600
Er is tevens een stalen band origineel te bestellen, wat deze klok helemaal mooie en confortabel maakt.
Ik heb er ook één, de stealth versie met solar en atoom en zo. Alleen zodra het herfst wordt zit hij al snel op LOW . Vorig jaar er een nieuwe oplaadbare batterij in moeten doen en nu weer snel LOW!! Verder qua comfort ongeëvenaard en de metalen band met resin is ook prettig maar niet ongevoelig voor krassen. Pieterig horloge en Hetty is steeds leuk om het display te zien oplichten telkens als je je pols draait. Geniale feature
Hebben hier meer forumleden last van dat hij in de herfst en winter gauw
leeg raakt. Volgens mij moet je hem dan met kunstlicht opladen.
En wanneer moet je de accu vervangen, met hoeveel jaar dan?
Met weinig zon licht het automatische EL backlight uit zetten, en niet bewaren in het donker maar bij daglicht. Natuurlijk powersaving aan, zodat in het donker alles uit gaat naar slaapstand.
Dan moet ik er nog eens goed over nadenken, kish
heeft ze nu nog op voorraad.
Alleen wil ik hem graag in het echt passen met
mijn pols omtrek van 16 cm. Denk dat ik morgen een
juwelier hier in de buurt ga proberen om een 5600
model te passen, die is volgens mij toch even
groot.
Heb ook een pols van 16cm omtrek…en mijn bleekneus GW-M5600A-7ER past prima hoor, geen probleem
Met weinig zon licht het automatische EL backlight
uit zetten, en niet bewaren in het donker maar bij
daglicht. Natuurlijk powersaving aan, zodat in het
donker alles uit gaat naar slaapstand.
Gr, Erik
De donkere dagen komen er inderdaad weer aan. Powersave is dan een must inderdaad en ik zet ze gewoon in de vensterbank voor het raam.