Even een vraagje ik kom er niet helemaal uit, mijn zoon van 11 is helemaal fan van G-Shock maar zijn polsjes zijn nog niet helemaal gemaakt voor grote G shock.
Is er een Kleiner model G shock wat zou passen in een redelijk formaat maar wel echt een g shock is?
Hij heeft als surrogaat voor nu een Casio F200 gekregen maar geloof toch dat hij dat niet helemaal wenselijk vind
Klopt helemaal, is de vrouwen variant maar echt klein is die nog steeds niet, ik heb deze voor mijzelf gekocht omdat ie net iets lekkerder om de pols valt.
Ik heb moeten lullen als Brugman om mijn zoon van 10 (toen 9) mijn navy blauwe GW7900 terug te laten geven. Hij heeft nu een 5610 met een grill. Beuker noemt hij hem. Geweldig blij met zijn eigen G. Maakt mij en mijn 5610u nog geregeld jaloers door even zijn backlight aan te doen. Die 5610 staat mijn manneke geweldig.
Baby G zijn vlg mij in verschillende varianten wel te vinden - ik heb nog ergens een paar baby-g oudjes, één daarvan is een aardig coole met Reggae design
kleuren
Mijn zoon heeft van z’n 8e tot z’n 11e met een AE1200 gelopen. Die kan ik je ten zeerste aanraden.
Hij heeft sinds afgelopen week een Casio MRW-200. Gekocht van z’n eigen zakgeld, en €30,- vond hij wel meer dan genoeg voor een horloge. Deze Casio wordt door NASA gebruikt in de WB-57. Dat is een high-altitude vliegtuig ingezet voor testen:
Aan de buitenkant van hun drukpak zit dit horloge vast:
Hij is voor €30,- te koop bij Kish en Little Green Bag. Hij wilde persé de zwarte met blauwe indices en die is overal uitverkocht, behalve bij Amazon.
Allemaal leuk en aardig maar ik heb een bonus kleinzoon van 9 en een half en ik zou voor hem ook een stoere G-Shock willen kopen, of beter nog, een vette Mudmaster.
En de kreet baby er op zou ik niet bepaald stoer willen noemen.