Casio G-Shock

Ik ben me aan het oriënteren. Overweeg een G-shock aan te schaffen. Dit omdat ik het toch zonde begin te vinden mijn andere horloges die steeds meer krassen verzamelen.
Deze kwam ik tegen en wilde jullie mening.

http://www.chrono24.nl/casio/dw6900--id5127737.htm

Is dit een goede? :smile:

1 like

op zich wel, reken je niet rijk, er komt nog 25% aan heffingen bij… maak je wel de blits op het kamp!

2 likes

hier kun je krassen MEE maken… :confounded:

1 like

Neen, dit is de instap versie, vooral niet nemen.
Half Nederland loopt hiermee rond, dan ben je 13 in een dozijn.

Beter de versie met de platina kast met de afbeelding van aankomend president trump nemen, deze is exclusiever.

Daarnaast steelt niemand je horloge :+1::sunglasses::wink:

1 like

Ding is wel monsterlijk lelijk in mijn opinie. Als ik hem tegen zou komen op de kermis bij de grijpertjes, zou ik er straal voorbij lopen

2 likes

Jongens, waarom direct zo dit model afkatten? Ik denk dat het een mooi horloge is. Een statement maak je hier zeker mee.

Maar hou er wel rekening mee dat het een dames model is. Dus dat het horloge iedere maand een dag of 4-5 rode olie lekt…

2 likes

Ik zou rustig doen met alcohol de komende dagen. Voor je het weet klik je op “bestel” :grin:

1 like

t’is toch een japans horloge, geen engelse? :confounded:

leuke bijdrage ! Los daarvan moet er in elke collectie een G-shock!

1 like

Dank voor alle enthousiaste reacties! Na een nacht slapen denk ik dat het toch verstandiger is om nog even verder te zoeken naar een iets gangbaarder model.

gw-5000 en klaar dr mee :grin:

Maar om toch nog een argument vóór deze te geven… Het is wel de ultieme Gay-shock…

1 like