De DW6900 is het meest herkenbare model naast de 5600 natuurlijk. Als opvolger is er de G8900 gekomen. Of de DW6900 voor goed gaat verdwijnen betwijfel ik maar ik moet zeggen dat dit model toch ook weer leuk is. De band die er aan zit is identiek aan de GA100. Hieronder een mooi filmpje. Uiteraard zijn er weer verschillende kleuren verkrijgbaar maar ik zit een beetje te dubben over deze.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=_cHNKxozRzw[/video]
Is er al iemand die dit model heeft? Wat vinden we ervan?
dreski Schreef:
De DW6900 is het meest herkenbare model naast de
5600 natuurlijk. Als opvolger is er de G8900
gekomen. Of de DW6900 voor goed gaat verdwijnen
betwijfel ik maar ik moet zeggen dat dit model
toch ook weer leuk is. De band die er aan zit is
identiek aan de GA100. Hieronder een mooi filmpje.
Uiteraard zijn er weer verschillende kleuren
verkrijgbaar maar ik zit een beetje te dubben over
deze.
http://www.youtube.com/watch?v=_cHNKxozRzw
Is er al iemand die dit model heeft? Wat vinden we
ervan?
Ziet er wel stoer uit met die strakke lijnen en dubbele doorngesp. Kwam met dat laatste voor het eerste tegen op de Riseman en moest er wat aan wennen, maar daarna vond ik het lekker stoer.
Ongetwijfeld dat het nog gaat komen, maar voor nu mis ik uberhaupt de solar en multiband6 erop. Zijn voor mij wel een must.
Mooie uitvoering, maar ook ik mis solar en multiband. Ik hou mij daarom bij mijn 3 tal GW 5600 klokjes
Bedankt voor het delen.
Gr, Erik
hij ziet er zo wel mooi uit, ik vind alleen deze band niet zo prettig …
Hier is ie in de aanbieding. Maar 55 mm is wel fors aan de maat (helaas). maar anders…
En… “japan domestic model”
Groet
Herman
Hij is inderdaad lekker groot. Ik kan hem op ebay al voor 65 euro scoren. Een solar en atomic is natuurlijk veel duurder en daar hoef ik er eigenlijk maar één van te hebben. Ik draag mijn gele GA100 ook vaak en zo een dik stuk plastic staat gewoon best wel cool.
Ik vind de witte uitvoering nog mooier, maar helaas ook geen solar en atomic.
Dit model is mij ook al vaker opgevallen. Gewoon, omdat ik 't een mooie, stoere G-Shock vind! :~ En je kunt 'm inderdaad op eBay al vangen voor een eurootje of 65.
Maar tegelijkertijd… Ik zag dit model laatst in een etalage liggen en vond 'm toch ook wel erg groot voor mijn 18cm-polsen.
dreski Schreef:
Een solar en atomic is
natuurlijk veel duurder en daar hoef ik er
eigenlijk maar één van te hebben.
Ik kan het wel begrijpen. Maar zelf vind ik een belangrijk punt dat een horloge niet afhankelijk is van een batterijtje voor de energie, maar soort van ‘opgeladen’ kan worden. Of het nu via een kabeltje, solar, rotor of wat dan ook.