Ik vind hem ook wel tof. Jammer dat hij 45 mm is.
Ik heb ze net in het echt bekeken, maar zoals verwacht is het inverted-display weer zeer slecht afleesbaar.
Om de een of andere reden dragen die casio’s wel een stuk kleiner dan je zou verwachten.
Hoe weet je dat?
E-mailtje naar de klantenservice
Ah oké, heb er gister ook één besteld maar na de bevestiging niks vernomen. Ben benieuwd! Thanks voor de reactie!
Voor wie twijfelt: hij draagt erg comfortabel, meer als een groot horloge dan een kleine G Shock. Heb m besteld uit nieuwsgierigheid maar hij blijft: erg gaaf ding.
Strak hoor! Allemaal fans hier.
De non-stealth besteld
Niemand die rooie?
Die gaan gewoon ook echt niet verkocht worden in Europa… denk ik.
Ben wel benieuwd of er horlogebanden voor komen. Waarom anders de snel aansluiting?
Oh ja, se combi past wel, maar gaat niet ivm teveel speling tussen de lugs.
Ik twijfel. Ik wil eigenlijk een dikke mudmaster maar dit is ook wel gaaf.
ben benieuwd… ik zag gisteren de rode bij plaza.
Ik vind 'm ook wel vet. De mat zwarte. Ondanks dat je die voor geen meter kan aflezen: dat is altijd prettig.
Formaat valt op de foto’s wel mee. Leuk voor naast mijn 5610.
Hebben!
Vuig ding.
hahah die vind ik juist ook wel vet! Zie hem alleen niet voor de prijs die @WdeJ hiervoor betaalt heeft. Even verder zoeken nog
Bij kish en dan de kortingscode ‘giftseason15’ gebruiken. Geen idee of ie nog geldig is, maar zo heb ik hem ook voor €74 besteld
Helaas is de code niet meer geldig en is ie weer 99 euronen:(
Het is bijna 11 november. Kan me niet voorstellen dat er niet nog betere black friday kortingen te vinden zijn dan.
Dan de hamvraag: de zwart-zwart (die je niet af kan lezen en vrij puberaal uitstraalt). Of zwart-wit (die je wel af kan lezen, maar weer minder mooi is dan de zwarte).
Praktischer of mooier. Hmm. What would you do?
Edit; ik lees net dat de witte markers geen lume hebben. Dan zal het toch de zwarte gaan worden vrees ik.