Had je achteraf liever de zwart-witte gehad of deze?
Het was geen moeilijke keuze, ik vind opvallende witte letters op de kast niet mooi. Ook vind ik de zwarte ingetogener en daardoor juist niet puberaal
Mooi. Bevestigt mijn eigen indruk. Vind het witte er wat goedkoop uitzien. Hoewel ze ook goedkoop zijn natuurlijk.
Nog eens onderzoeken of de combi bracelet er op past. Die zit nu ook op mijn M5610. Stuk beter dan die standaard band met doornsluiting.
Dat was inderdaad tijdelijk! Fijn dat het voor een aantal van jullie voordeel heeft opgeleverd.
Hier ook terug op voorraad:
Niet tè populair maken. Wij willen allemaal wel uniek blijven natuurlijk…
Toch maar besteld eens kijken of ik het wat vind om de pols
Hij is binnen, erg rood maar draagt echt fijn/licht. Voor het geld een leuk dingetje voor erbij als je van kleurtjes houdt
Zat net even op Kish te kijken naar de beschikbaarheid, de GA-2100 is uiteraard nog steeds even niet leverbaar…
De GA-2000 is er volop en ik moet eerlijk zeggen dat ik die ook wel erg gaaf vindt!
Dan heb ik het niet over de gele uitvoering, daar ben ik persoonlijk geen fan van.
Toffe foto’s, goed om te vergelijken welke kleur bevalt het meeste?
En de G-056 het dunst.
Is het inderdaad zo dat de indices bij de zwart-witte niet zijn voorzien van lume? Hoewel Casio niet uitblinkt in lume toch jammer wanneer er helemaal niets op zit.
gr, HJR
Na een fikse regenbui:
Leuk effect is dat de lume op de wijzers bij bewolkt weer soms een soort bleekgroen lijkt ipv grijs.
Hoe is de lumen van beide?
Alvast bedankt voor de foto
Ben er nog niet uit, de volledig zwarte is leuk maar echt wel moeilijk afleesbaar.
Klopt, enkel de wijzers zijn bij beiden voorzien van lume.
Duidelijk. Dacht dat er meer lumen opzat dan de wijzers.
Hartelijk dank voor de foto.
Ik wacht nog wel even af tot iemand zijn stealth versie wegens slechte afleesbaarheid in het blauwe gedeelte plaatst. Zou voor mij toch een probeerseltje zijn, dit horloge