Casio GA-2100: Gave G-shock

Nu nog een met solar en of multiband. Zien er goed uit.

2 likes

Zie ik het verkeerd of zit er andere (fellere) lume op de wijzers? Bij de twee rechts lijken er ook op de aanduidingen witte puntjes aan de bovenzijde te zitten. Het lijkt alsof Casio de meest gehoorde klacht, de afleesbaarheid, wil verbeteren. Top!

Jammer van die camouflage bezel, anders zou ik die linker wel willen ruilen tegen mijn volledig zwarte.

Met wat huisvlijt is er iets heel leuks van te maken, zoals de Schotse Dialartist deed.

4 likes

Kan iemand mij aub helpen het horloge in te stellen op tijd en datum. Snap er niks meer van!

Ik stel stad in op Berlin. Vervolgens zet ik de andere instellingen juist (24 uur, light 1sec etc) vervolgens als ik weer op Berlin sta druk ik op de adjust knop, en dan zou volgens een youtube filmpje de tijd zichzelf automatisch goed moeten zetten.

Echter gebeurt dit niet grrrr.
Al een uur bezig!

Als de tijd zichzelf niet automatisch goed zet, wat gebeurt er dan wel?

Kan jij me misschien uitleggen hoe het wel moet. Krijg het gewoon niet voor elkaar :sweat_smile::pensive:

Dit ziet eruit of het bijna niet mis kan gaan, toch? :wink:

2 likes

Iemand ervaring met dit horloge op de wat dunnere pols? (eg 16/16.5cm) ik vind dit eigenlijk de enige mooie G-shock en wil 'm wel bestellen maar ik ben bang dat ie echt enorm groot uitvalt op m’n dunne polsen

Ik denk dat je hem prima pas. Het horloge is erg licht en best dun, dus draagt daardoor comfortabel.
Waarschijnlijk in een ‘groot’ warenhuis in je dichtsbijzijnde stad vast wel te passen. En anders ergens bestellen waar je gemakkelijk retour kan sturen. Maar ik denk dat deze je prima zit. :slight_smile:

1 like

Misschien wel een goed idee om 'm even te passen, ik ben G-shock niet gewend dus vandaar😅 maar deze is wel echt heel nice

Oh crap, zie net dat ie moeilijk te verkrijgen is :sweat_smile:

Iemand al geprobeerd welke schakelband er op past?

Of the full metal

3 likes

Ben nu 1,5 mnd aan het wachten. Ze zeggen bij Kish dat deze ergens in februari weer binnen komt.

1 like

In ieder geval welke nïét past
 er blijft een kier tussen band en kast.

1 like

Jemig Das wel een tijdje ja, dan maar 't forum in de gaten houden, zag 'm afgelopen week ook voorbij komen

Maaar, als jij m nu besteld hoef je waarschijnlijk niet zo lang meer te wachten :wink:

1 like

Fijn ding! Morgen het zwembad in ermee.

3 likes

Hier nog iemand

1 like

Het is gelukt. Moest het horloge allignen in het SUB menu.

Eerst wachten op m’n salaris :sweat_smile:

1 like

:joy: