Casio 'goldenboy' A500WGA-9DF only

:ok_hand: d48

3 likes

Mijn excuus.

1 like

Wat is het verschil?

ehm de 1 heeft een zwarte omlijsting van het display en de 9 een golden, en volgens mij hebben ze allebei net een andere tint goud

2 likes

ā‚¬20

4 likes

Wat kan dat ding nou helemaal? Kan je er complexe berekeningen mee uitvoeren? Tot wel 35!! telefoonnummers in opslaan? Nee! dat dacht ik welā€¦


The sh*t just got real

6 likes

kijk ik snap dat horloges overbodig zijn als je kijkt naar wat onze mobiele telefoon allemaal kan, maar dat wij als liefhebbers er voor kiezen toch ons geld en moeite in deze manier van de tijd kunnen controleren steken omdat we dit mooier en indrukwekkender vinden. maar toch, voor complexe berekeningen gebruik ik gewoon mijn telefoon of grafisch rekenmachine :joy:

P.S. echt een super gaaf horloge

Waar heb je ze besteld? Misschien ook maar eentje meepakkenā€¦

ehm ik heb de 1 versie (met zwarte randen) via ebay besteld en de gulden versie (de 9) kan via amazon (maar dan moet je met creditcard betalen) of via https://www.dx.com/nl/p/casio-a500wga-9df-stainless-steel-digital-watch-gold-without-box-852453342

EDIT: ik heb hem via die laatste link besteld, maar als je een creditcard hebt lijkt amazon me wel iets betrouwbaarder

1 like

Ze hadden hem niet in goud :disappointed_relieved:ā€¦:joy:

Bloody hell! Te snel getypt. Ik, die nooit spelfouten maak. Dit is de eerste van 2018.

Dit is de invloed van dat horlogeforum. Waar d-t fouten aan de orde van de dag zijn.

2 likes

Ja nu weten we het wel. Bij deze de belofte dat ik never ever ever ever ever meer een d-t fout zal maken.

1 like

hahaha grapje nog altijd beter als deze taalfout :kissing_heart:

Het gebrek aan interpunctie maakt deze zin onbegrijpelijk, en ik verdenk je ervan met opzet het woord ā€œalsā€ te gebruiken om een reactie uit te lokken. Schavuit.

2 likes

Jij bent vanochtend vroeg opgestaan :wink:

1 like

Ik baal nu wel een beetje dat ik het niet aandurfde en de ā€˜zilverenā€™ heb genomen. Ach, het blijft een fijn horloge.

2 likes

Geweldig topic dit :yum:

Zijn de uiterlijke verschillen tenminste eenvoudig te zien (plaatje van het net). Over de 9D-versie heb ik net gelezen dat deze tot 30 meter waterdicht zou zijn.

1 like

EĆ©n trapje lager is ook een prima plek. Joop Zoetemelk heeft uiteindelijk toch ook een fraaie carriĆØre gehad.

3 likes

ik wil ze alle drie!

Hebberd! :joy:

Ik heb me weten in te houden; de -9DF is net onderweg :yum:
Dank voor je DX-linkjeā€¦ :wink:
Past vast mooi naast de Citizen JG2012-50E die ik in 2004 heb aangeschaft.


(foto van het net)

1 like